שתף קטע נבחר

273 אלף שקל בשלוש שנים: אישום נגד שודד בנקים סדרתי בעפולה

אזרחים שהשתלטו על אריאל בר קב בדרכו החוצה מהבנק הבינלאומי בעיר הביאו למעצרו. לחוקרים התברר כי מ-2017 האיש נכנס שלוש פעמים נוספות רעול פנים וחמוש באקדח דמה לבנקים בעיר

 

השודד בעפולה ()
השודד הסדרתי בעפולה

שודד בנקים סדרתי נעצר בתחילת החודש במהלך שוד בנק בעפולה, ואתמול (יום ב') הוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת. האיש נעצר לאחר שאזרחים השתלטו עליו, ושוטרים שהגיעו למקום במהירות השלימו את המעצר.

 

בחקירת המשטרה התברר כי בשלוש השנים האחרונות ביצע הנאשם לפחות ארבעה מעשי שוד בבנקים בעיר - פעם אחת בכל שנה. מכתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות עולה כי השוד הראשון היה בבנק הפועלים בפברואר 2017.

 

הנאשם, אריאל בר קב, בן 52, הדביק לוחית רישוי מזויפת על לוחית הרישוי של רכבו כדי להקשות על זיהויו. הוא נכנס לבנק רעול פנים וחמוש באקדח דמה. לאחר שאיים על הפקידים קיבל מהם סכום של מעט יותר מ-4,000 שקל.

 

הנאשם חזר על המעשה באותה שיטת פעולה בינואר 2018 בבנק לאומי בעיר. אז הוא שדד כ-120 אלף שקל. במרץ 2019 שדד את סניף הבנק הבינלאומי, שם היה השלל קרוב ל-156 אלף שקל.

 

ב-5 בינואר השנה הגיע הנאשם פעם נוספת לבנק הבינלאומי ושדד כ-68 אלף שקלים. אלא שהפעם הוא לא הצליח להסתלק בשלום: אזרח אחז במעילו של בר קב בעת שהיה בדרכו אל מחוץ לבנק, הפיל אותו והשתלט עליו יחד עם אזרחים נוספים. במקביל, שוטרים הוזעקו לבנק לאחר שפקידה לחצה על לחצן המצוקה ועצרו את הנאשם.

 

במהלך חקירת הנאשם הבינו במשטרה שהוא קשור גם למעשי השוד הקודמים שלא פוענחו. עוד התגלה בחקירה כי הנאשם היה מפקיד את הכספים ששדד בחשבון הבנק שלו - בכל פעם הוא הפקיד סכומים של כ-10,000 שקל על מנת לא לעורר חשד.

 

בסך הכול הפקיד בר קב בחשבונו קרוב ל-273 אלף שקל. האישומים המיוחסים לו הם מעשי השוד, שינוי זהות הרכב וכן עבירות של הלבנת הון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים