שתף קטע נבחר

קרובי הנרצחת בפ"ת בהלווייתה: "אמרת שטוב לך איתו, שיישרף בגיהינום"

עשרות ליוו את ילנה יצחקבייב למנוחות. קרובים סיפרו שהזהירו אותה: "סליחה שלא שמרנו עליך". חבר של בן הזוג החשוד: "המעשה שלו לא אנושי"

 

 

עשרות קרובים ומכרים הגיעו היום (יום ג') לבית העלמין האזרחי בעמק חפר ללוות בדרכה האחרונה את ילנה יצחקבייב בת ה-57, שנרצחה ביום שישי בביתה בפתח תקווה, על פי החשד על ידי בן זוגה סלאביק מבשב שהתאבד לאחר מכן. "הזהרנו אותך אבל אמרת שטוב לך איתו", אמרה אחת מחברותיה.

 

קרוב משפחה של ילנה ספד לה: "ילנה, המלאך שלנו, הבן אדם הכי נקי וטהור. תהיה מנוחתך עדן". חברה אחרת הוסיפה: "תסלחי לנו שלא שמרנו עליך ולא הגנו עליך. היא לא הבינה עם איזה בן אדם היא חיה כל התקופה הזאת. אנחנו רוצים שתישרף בגיהינום, אנחנו לא מתביישים להגיד את זה. היא הביאה אור לבית, הייתה תמיד שמחה".

סלאביק מבשב וילנה יצחקבייב (מתוך עמוד הפייסבוק )
"לא מעכלים, זה מעשה לא אנושי". סלאביק מבשב וילנה יצחקבייב(מתוך עמוד הפייסבוק )

חלקת קברה של ילנה יצחקבייב נאשר רצחה על ידי בן זוגה סלאביק מבשב (צילום: יאיר שגיא)
"המלאך שלנו, תמיד הייתה שמחה"(צילום: יאיר שגיא)

יצחקבייב ומבשב לא היו נשואים אך התגוררו יחד זמן קצר. בנה של המנוחה, כבן 30, הגיע לדירה לאחר שלא הצליח להשיג את אמו בטלפון - ומצא את השניים ללא רוח חיים. מחקירה ראשונית עלה שמבשב, שעבד כמאבטח, ירה בזוגתו כמה פעמים במטבח - ואז התאבד. ייתכן שהרקע לאירוע הוא רצונה לסיים את הקשר עמו.

 

להלוויה הגיע גם דוניק, חבר של החשוד, שאמר: "זה יום עצוב וטראגי לכולם. אני לא יכול לדבר עליו לא טוב כי הוא חבר שלי, אבל המעשה שלו לא אנושי. זה הדבר הכי נמוך שבן אדם יכול לעשות לבת זוג שלו. כולנו - המשפחה, החברים - לא מעכלים את מה שקרה. הילדים מרוסקים".

 

 

בריאיון לאולפן ynet אתמול סיפרה א', מכרה של החשוד: "כל מי שמכיר את סלאבה מילדות הופתע לשמוע על כך. רק בשבוע שעבר דיברנו והוא אמר לי שהוא 'מצא את המזל שלו'".

 

היא טענה כי בשיחתם אמר סלאבה שבנה של ילנה איים עליו וחי על חשבון אמו: "הוא סיפר שבנה של ילנה מפריע לו. הוא ביקש ממנו כסף והם רבו. סלאבה הזמין לו משטרה. לא הסכימו לפתוח תלונה בגלל שהוא לא היה רשום על הכתובת של ילנה". הבן סירב להתייחס לדברים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך עמוד הפייסבוק
סלאביק מבשב וילנה יצחקבייב
מתוך עמוד הפייסבוק
מומלצים