שתף קטע נבחר

הפיצוץ בטמרה: נעצר הנהג שהוביל את מכל הגז

נהג המשאית, תושב כרמיאל בן 44, חשוד בגרימת חבלה ברשלנות ומעצרו הוארך עד מחר. ארבעת הפצועים קשה עדיין מאושפזים ברמב"ם. "אין טעם לחיים בלעדיהם", אמרה קרובת משפחה של שניים מהפצועים

המשטרה עצרה את נהג המשאית שהובילה את מכל הגז שהתפוצץ אתמול (יום ב') באזור התעשייה בטמרה. מדובר בתושב כרמיאל בן 44 והוא חשוד בגרימת חבלה ברשלנות. בית המשפט המחוזי בחיפה האריך הבוקר את מעצרו עד מחר בהתאם לבקשת המשטרה. המעצר בוצע בעקבות חקירה שניהלה המשטרה עם חוקר שריפות של כבאות והצלה, משרד האנרגיה וגורמים נוספים.

 

 

הפיצוץ גרם לפציעתם באורח קשה של ארבעה פועלים במקום. הם פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה, ומאז מטופלים שם. שניים מהפצועים, וואסים וסאמי חליפה, הם בני דודים תושבי עכו. פצוע שלישי הוא תושב ג'דיידה-מכר והפצוע הרביעי הוא תושב טמרה, שמצבו מוגדר בינוני עד קשה.

פיצוץ מיכל דלק ב מפעל באזור טמרה  ()
המוסך הבוער בטמרה

שריפה פיצוץ מיכל דלק ב מוסך באזור טמרה  (צילום : עידו ארז)
לאחר הפיצוץ והשריפה (צילום : עידו ארז)

שריפה פיצוץ מיכל דלק ב מוסך באזור טמרה  (צילום : עידו ארז)
נזק כבד למוסך ולסביבתו(צילום : עידו ארז)
פיצוץ מיכל דלק ב מפעל באזור טמרה  (צילום: כבאות צפון)
המשאית במוסך(צילום: כבאות צפון)

וסים ח'ליפה וסאמי ח'ליפה ()
"אין טעם לחיים בלעדיהם". בני הדודים מעכו שנפגעו קשה בפיצוץ

 

 

מוחמד דיאב פינה פצועים מ פיצוץ  ב טמרה ()
מוחמד דיאב שהגיע לזירה: "לא מעכל"
 

בני המשפחות של הפצועים נמצאים לידם בבית החולים ורבים הגיעו לבקר אותם. קרובת משפחה של בני הדודים מעכו אמרה: "כולנו במצב נפשי קשה. מחכים שהם יחלימו. אין טעם לחיים בלעדיהם".

 



מוחמד דיאב, תושב טמרה, שהיה בין הראשונים שהגיעו לזירת הפיצוץ, סיפר כי הוא לא מפסיק לחשוב על המראות. "אני עוד לא מעכל את זה. כאב לי הלב כשראיתי את הפצועים. עכשיו כולנו מחכים לדעת מה גרם לפיצוץ, כדי שלא יחזור על עצמו שוב".

 

לעסקים נוספים באזור נגרם נזק בעקבות הפיצוץ. אחד מבעלי העסקים הוסיף: "זה לא משנה, העיקר שהפצועים יחלימו מהר. אנחנו רוצים לקבל את תוצאות החקירה. זה עניין של חיי אדם. הפיצוץ עלול היה להסתיים באסון גדול יותר, אבל תודה לאל שלא היו הרוגים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים