שתף קטע נבחר

סריקות בירושלים אחר בן 7 שנעדר. המשפחה: "חשש שנחטף"

המשטרה הוזעקה לשכונת בית חנינא בבירה לאחר שמשפחתו של קייס אבו רמילה דיווחה כי הוא נחטף ברחוב. מאות משתתפים בחיפושים יחד עם יחידת הכלבנים, והאב זומן לחקירה. המשטרה מנעה מהתושבים להגיע לשכונות יהודיות והתעמתה עם עשרות מהם שיידו אבנים. 12 נפצעו באורח קל. ח"כ טיבי: "לתת למשטרה לעבוד"

  

 

כוחות גדולים של המשטרה הגיעו אמש (שישי) לשכונת בית חנינא שבירושלים בעקבות דיווח על חשש לחטיפתו של קייס אבו רמילה, ילד בן 7 שנעדר כבר מהשעה 16:00. מאות תושבים בשכונה משתתפים בחיפושים יחד עם יחידת הכלבנים של המשטרה. האב זומן לחקירה אך לפי שעה נראה כי מדובר בהליך שגרתי והוא אינו חשוד במעורבות במקרה. צפו בתיעוד האחרון שבו צולם קייס בצהריים.

 

התושבים שיצאו לחיפושים התחילו לצעוד לכיוון שכונת נווה יעקב - אולם המשטרה בולמת אותם. במקום התפתחו עימותים ואחד התושבים נפצע באורח קל. המשטרה מסרה כי כוחותיה פועלים להשבת הסדר, לאחר שכמה עשרות מתושבי האזור יידו לעברם אבנים. שלושה חשודים בהפרת הסדר נעצרו. במהלך העימותים נפצעו באורח קל 12 בני אדם.

 

 

קוסאי אבו רמילה ()
קייס במצלמת אבטחה, בצהריים

קוסאי אבו רמילה ()
קייס אבו רמילה

קוסאי אבו רמילה ()
הבגדים שלבש בפעם האחרונה שנראה
 

"הילד יצא לקנות משהו ואיבדנו אותו", סיפרו קרובי משפחתו ל-ynet. "מצלמת אבטחה תיעדה את החטיפה. רואים אדם זר שלוקח אותו". לדבריהם, משפחתו של קייס אינה מסוכסכת עם אף אחד. במהלך החיפושים הופצו שמועות שהילד נמצא, אולם דודו הכחיש את הטענות. "הילד עדיין נעדר, ואף אחד לא יודע מי חטף אותו ולמה. המצב קשה מאוד".

 

המשטרה עדכנה כי קייס נמצא בסיכון, וקראה לכל היודע על מקום הימצאו לדווח למוקד 100. למקום הגיעו כוחות חילוץ שסרקו גם במאגר מים.

 

חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת, שמשתתף בחיפושים, אמר אמש כי "המצב מדאיג. ההורים התקשרו אליי וביקרתי את המשפחה ואני בקשר עם המשטרה". טיבי אמר כי המשטרה בודקת את מצלמות האבטחה באזור ונעזרת במסוק בניסיון להתחקות אחר קייס. "אני מקווה שכל החשדות יתבדו ושהמשטרה ואנחנו נמצא את הילד בריא. צריך לתת לכוחות ההצלה לעשות את העבודה ולחפש את הילד בכל מקום".

 

לפני כשנה וחצי נחטף הילד כרים ג'ומהור מקלנסווה על-ידי עבריינים שניסו לסחוט את אביו הקבלן. הילד הוברח לשטחי הרשות הפלסטינית, וכעבור שלושה ימים של חיפושים ומבצע שנוהל על-ידי המשטרה ושב"כ, הוחזר בסיוע של מתווכים.

 

תקציר הידיעה בערבית

فقدان اثار الطفل قيس ابو رميلة من بيت حنينا...العائلة: "نعتقد بأن هنالك من خطف طفلنا"

 

من حسن شعلان

 

أعمال بحث واسعة في بيت حنينا عن الطفل قيس أبو رميلة البالغ من العمر 7 سنوات بعد أن فقدت آثاره اليوم في ساعات العصر.

العائلة عرضت فيديو وإدعت "بانه يظهر فيه شخص مجهول الهوية الذي قام بخطف ابنها".

قوات كبيرة من الشرطة وصلت إلى المكان وتقوم بأعمال بحث عن الطفل، مستخدمة كلابها المدربة، كما خرج عدد كبير من السكان للمشاركة في البحث بالأحراش ومناطق اخرى.

جدير بالذكر ان مئات الشبان خرجوا الى الشوارع، وحصل هناك مشادات كلامية بينهم وبين رجال الشرطة.

 

عم الطفل قال: "حتى الأن لا نعلم اي معلومة عن الطفل، فقط فقدنا جميع وسائل الإتصال به، ونناشد الجميع بعدم الإعتماد على الشائعات، والتواصل معنا للحصول على كل ما هو دقيق".


פורסם לראשונה 24/01/2020 22:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים