שתף קטע נבחר

סייע בבית ספר הואשם בעבירות מין בילדים: "חילל את נפשם"

ארבעה קורבנות, חלקם היו בני 9 בעת ביצוע המעשים, נכללו בכתב האישום נגד דניאל כורמיאן. "השתמש בהם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית"

 

 

 

דניאל כורמיאן, תושב נתניה בן 23, הואשם היום (ב') בביצוע עבירות מין ובכללן מעשי סדום ומעשים מגונים בארבעה ילדים, חלקם היו בני 9 בעת ביצוע המעשים. קורבנותיו של הנאשם למדו בבית הספר שבו שימש כורמיאן כסייע.

 

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל לוי מפרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד, בין 2017 ל-2019 נהג אחד הקורבנות לפקוד את ביתו של הנאשם על מנת לשחק עם אחיו הקטנים. בהזדמנויות רבות ושונות ובמשך שלוש שנים, כך נטען, הנאשם תקף מינית את הילד בביתו וברכבו. במקרה אחר ביצע הנאשם עבירות מין בילד בבריכה בנתניה.

דניאל כורמיאן (צילום: שאול גולן )
דניאל כורמיאן בבית המשפט(צילום: שאול גולן )

 

עוד צוין כי שני קורבנות נוספים הותקפו גם הם על ידי כורמיאן בבריכה. באחד המקרים המתוארים קרא הנאשם לילד להצטרף לג'קוזי - ואז נישק הנאשם את קורבנו על שפתיו. בנוגע לקורבן הרביעי נטען כי לאחר שאיחר להסעה מבית הספר חזרה לביתו, הציע לו הנאשם להסיעו ברכבו - ואז תקף אותו מינית.

 

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של כורמיאן עד תום ההליכים. בבקשה צוין כי "מעשיו ונסיבות האירועים, ובפרט העובדה כי ביצע חלק המעשים בבריכה ציבורית, מקום שבו עוברים עוברי אורח, וכן ברכבו, בפרהסיה, כל אלה מלמדים כי המשיב נטול עכבות ומורא, וכי הוא בעל דחפים מיניים אותם מתקשה לרסן, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן ביטחונם של קטינים בסביבתו.

 

"הוא ניצל את גילם הצעיר של קטינים שעליהם היה אחראי ושעל חינוכם היה אמון, תוך שניצל את אמונם ואת אמון הוריהם בו, והשתמש בארבעתם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית. הוא גזל מהקטינים את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם הרכה וחילל את ילדותם. נגד שניים מהם הוא אף ביצע מעשי סדום תוך שהסב להם כאב רב, כאשר מעשיו המתוארים בכתב האישום החלו לפני כשלוש שנים, כאשר הקטינים היו בני 9 בלבד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
דניאל כורמיאן
צילום: שאול גולן
מומלצים