שתף קטע נבחר

סבב מינויים במשטרה: 4 נשים קודמו לדרגת תת-ניצב

במסגרת הסבב קודמו לא פחות מ-10 לתפקידי פיקוד בכירים ובהם שיא במספר הקצינות, בין היתר מחטיבות הדוברות, הזיהוי הפלילי וביטחון הפנים. בלהב 433 לא נערכו שינויים - ככל הנראה בשל אי הסכמות

ארבע נשים קודמו לדרגות תת-ניצב: בתום דיון שנערך הלילה (חמישי) הוחלט על סבב מינויים לתפקידי פיקוד בחטיבות ותחומי הדוברות, הזיהוי הפלילי, ביטחון הפנים ובית הדין למשמעת. מינויים אלה נדונו בין היתר בעקבות דרישתו של השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, לבולטות נשית בארגון. ביחידת להב 433 לא בוצעו כל שינויים.

ראש חטיבת דוברות המשטרה, סיגל טולדו  ()
תמונה לראש חטיבת הדוברות. נצ"מ סיגל טולדו

ניצב-משנה סיגל טולדו תמונה לתפקיד ראש חטיבת דוברות המשטרה ותקודם לדרגת תת-ניצב. טולדו, נשואה ואם ל-3 המתגוררת ברעות, משמשת כיום כממלאת מקום ראש חטיבת הדוברות. בין תפקידיה האחרונים: דוברת המשטרה וראש מחלקת שיטור קהילתי.

 

ניצב-משנה אשירה זמיר תמונה לתפקיד ראש חטיבת זיהוי פלילי ותקודם לדרגת תת-ניצב. הקצינה מתגוררת בנווה אילן, נשואה ואם ל-4. כיום היא כראש מחלקת ביומטריה פורנזית במז"פ. בין תפקידיה: סגן רמ"ד כימיה וביולוגיה וראש מעבדת מאגר DNA במז"פ.

 

ניצב-משנה אנה בן מרדכי תמונה לתפקיד מזכירת המשרד לביטחון הפנים, ותקודם לדרגת תת-ניצב. היא מתגוררת בירושלים, אם ל-2, ומשמשת כיום כראש תחום משטרה במשרד לביטחון הפנים. בין תפקידיה האחרונים: ראש ענף מודיעין במחוז ירושלים ומפקדת תחנת הראל.

 

ניצב-משנה רקפת לוין גורדון תמונה לתפקיד נשיאת בית הדין למשמעת ותקודם גם היא לדרגת תת-ניצב. הקצינה מתגוררת בירושלים, נשואה ואם ל-2. היא משמשת כיום כממלאת מקום נשיאת בין הדין למשמעת, כאשר שימשה בעבר בין היתר כקצינת חינוך ראשית ושופטת בבית הדין למשמעת.

 

בלהב 433 לא בוצעו מינויים בסבב זה, ההערכה היא . אף שהעיניים הופנו לעבר היחידה, ולעברו של מי שהיה ראש יאח"ה בעבר, תת-ניצב כורש בן נור שהיה מועמד לתפקיד סגן ראש אח"מ - הוא לא קיבל את המינוי ונותר בתפקידו במכללה לשוטרים. סגן ראש אח"מ וראש יאח"ה הנוכחי, תת-ניצב יואב תלם, נשאר גם הוא בתפקידו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מינויים במשטרה. אילוסטרציה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים