שתף קטע נבחר

חשד להתעללות בגן ברמת גן: גננת וסייעות שוחררו בתנאים מגבילים

המשטרה ממשיכה לחקור גננת ושתי סייעות מכיתת הפעוטות בשכונה בעיר שבה תועד חשד להתעללות

 

אילוס ילדה עם תיק הולכת ל גן ילדים (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

גננת ושתי סייעות בגן שמפעילה עיריית רמת גן בשכונה בעיר נחקרו באזהרה בעקבות החשד להתעללות בפעוטות בני שנה עד שנתיים שנחשף במצלמות אבטחה. בתום החקירה שוחררו שתיים מהחשודות למעצר בית והשלישית שוחררה בתנאים מגבילים שאוסרים עליה להתקרב לגן.

 

בשבוע שעבר דווח כי לפי מידע שהגיע למשטרה, צוות הגן התנהג בצורה אגרסיבית כלפי הפעוטות כשהשכיב אותם לישון או כשהושיב אותם על כיסאות. חלק מהצילומים, שתועדו כאמור במצלמות אבטחה, הועברו למשטרה על ידי העירייה.

 

במוסד החינוכי שאותו מפעילה העירייה על ידי החברה העירונית "בית עמנואל" לומדים כ-60 פעוטות בשלוש כיתות שונות, מגיל שלושה חודשים ועד שלוש שנים.

אריאל שאמה הכהן, ראש עיירית רמת גן  (צילום: תומי הרפז)
ראש העיר שאמה-הכהן. מעדכן את ההורים(צילום: תומי הרפז)

 

בשבוע שעבר, עם הגשת התלונה במשטרה, עדכן ראש העיר כרמל שאמה-הכהן את תושבי העיר בפוסט בפייסבוק: "תושבים יקרים, השקיפות אצלנו אינה רק סיסמה או מילה יפה אלא ערך עליון, ולכן בניגוד למקובל לא ננסה לטשטש או נחריש אלא נעדכן כשזה פחות נעים, לאחר שהתקבלה תלונה לפיה עלה חשש לכאורה לאלימות כלפי ילדים בכיתת הפעוטות באחד ממעונות היום בעיר.

 

"כל ההורים יעודכנו ויעמדו לראשותם צוות מקצועי לשאלות ותשובות. מיד עם קבלת הפנייה ערכנו בירור, לרבות בדיקת מצלמות האבטחה. לאור הממצאים הוחלט על הגשת תלונה במשטרה לבדיקת הנושא בצירוף סרטון המתעד את המעשים. כמו כן הוחלט להשעות מיידית וללא דיחוי את צוות כיתת הפעוטות".

 

מעיריית רמת גן נמסר כי "ראש העיר יבדוק גם את הטענות שהועלו לגבי תפקודה של מנהלת אשכול הגנים, והמסקנות יוצגו להורים באופן ממוסמך, מנומק ושקוף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים