שתף קטע נבחר

צילום: שאול גולן

תייר מצרפת ביקר יומיים בישראל - ואובחן עם קורונה

התייר נחת לביקור קצר והספיק לנסוע ברכבת לירושלים, לחגוג באירוע משפחתי, לבקר בבית כנסת ובבית קפה. כל מי ששהה בקרבתו נדרש בבידוד

 

משרד הבריאות עדכן אמש (שישי) כי תייר מצרפת שביקר השבוע בישראל אובחן כחולה בקורונה. בחקירה האפידימיולוגית שנערכה סביב מסלולו של התייר, עלה כי האיש הגיע לישראל ב-1 במרץ בשעה 12:30 בטיסה 3930 של חברת Transavia, וחזר בטיסה 3933 שהמריאה למחרת בשעה 13:00.

 

כל עדכוני הקורונה - סיקור מיוחד ב-ynet

 


 

לפי הודעת המשרד, התייר שהה אצל בני משפחתו בירושלים, אך גם נסע ברכבת מנמל התעופה בן גוריון לירושלים בשעה 13:30. בין השעות 23:00-20:00 של אותו היום נכח באירוע משפחתי בבית הכנסת רמב"ן שברחוב אמציה בבירה.

 

הצעדים למיגור הקורונה: האם חל שינוי משמעותי בהתפשטות המחלה בישראל?

 

למחרת, בין השעות 12:00-10:30 שהה התייר בבית הקפה "הלל" שברמת בית הכרם, וב-12:30 עלה על הרכבת מירושלים לנמל התעופה בן גוריון.

 

הקורונה בארץ: כך נערכים להתמודד עם הווירוס (צילום: מוטי קמחי)
אנשי מד"א ממוגנים(צילום: מוטי קמחי)
 

קורונה בישראל ()

משרד הבריאות קרא לכל נוסעי הטיסות שהיו עם התייר להיכנס לבידוד ביתי באופן מיידי למשך שבועיים מיום החשיפה - ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד 5400*. אם במהלך הבידוד מופיעים תסמיני חום, שיעול או קשיי נשימה - יש להתקשר למוקד 101 של מד"א.

 

נכון לאתמול בערב, מניין הישראלים שנדבקו בקורונה עומד על 21 בני אדם. שלושה בני אדם כבר הספיקו להחלים, ומלבד נהג הצליינים מיוון שמאושפז במצב קשה בבית החולים פוריה - כל החולים מוגדרים במצב קל.

 

בין החולים שאובחנו אתמול אותר גבר כבן 30 ממרכז הארץ, שאושפז בבידוד בבית החולים וולפסון לאחר ששב ממשחק הקלאסיקו בספרד דרך טיסת המשך בבריסל. יחד איתו אובחנו גם שלושה גברים נוספים ששבו מציריך, וינה ומדריד שהיו הראשונים לחזור עם הנגיף לישראל מאותן המדינות.


פורסם לראשונה 06/03/2020 23:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים