שתף קטע נבחר

הותר לפרסום: ברק בן עמי מהוד השרון רצח את בתו; המשטרה: הוא הודה במעשים

בית המשפט האריך בעשרה ימים את מעצרו של ברק בן עמי בן ה-33 שרצח את בתו בת העשרה חודשים ופצע קשה את אשתו ובתו בת השלוש. בא כוח המשטרה: "הוא נחקר פעמיים ונתן הסבר שניתן לפרשו כמצב נפשי". הוא יעבור בדיקה פסיכיאטרית במהלך ימי המעצר

 

 

 

ברק בן עמי, בן 33 מהוד השרון, הוא החשוד ברצח בתו התינוקת ובפציעת בתו האחרת בת השלוש ואשתו. השם הותר לפרסום בצהריים (יום א') בבית משפט השלום בפתח תקווה שהאריך את מעצרו בעשרה ימים. באולם נכחה רק משפחתו של האב - ומשפחת האם לא הגיעה לבית המשפט.

 

דקירה במשפחה בהוד השרון ()
ברק בן עמי, אשתו ובנותיו
 

בא כוח המשטרה ציין כי האב נחקר פעמיים, החקירה הראשונה הייתה בבית החולים: "הוא מסר גרסה בחקירתו, והודה בביצוע המעשים. הוא נותן הסבר למעשה שאפשר לפרשו כמצב נפשי". עוד אמר נציג המשטרה כי לא ידוע על עבר של אלימות במשפחה. בן עמי בכה במהלך חקירתו, ולטענת פרקליטו עו"ד רן אלון, הוא אמר: "פעלתי מתוך אמוק". החוקרים טרם גבו גרסה מהאישה ומהילדה בשל מצבן הקשה. 


 

אלון הוסיף כי "אין ספק שמדובר במקרה עם נסיבות טרגיות ביותר, ועדיין הרקע של האירוע לא התברר לטעמי. מדובר על משפחה נורמטיבית לחלוטין, אין לו היסטוריה של אלימות. שמעתי שהיה אדם חביב על הבריות וללא שום עבר פלילי. הם רכשו למיטב ידיעתי בית חדש בצפון, אין שום הסבר הגיוני למה שהתרחש ולכן יש לבחון לעומק את מצבו הנפשי". לדבריו מדובר ב"במקרה לא מתוכנן וספונטני".

 

"האיש במצב נפשי מאוד קשה", אמר אלון. "מרבה לבכות, נסער ומבולבל ולא מעכל את שנפל עליהם. גם בני משפחתו אנשים נורמטיביים והאירוע נפל עליהם כרעם ביום בהיר".


חשד לאלימות במשפחה בהוד השרון (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)

הבוקר עודכנה האם, שמצבה הפיזי השתפר מאז סוף השבוע, על מותה של התינוקת ועל מצבה הקשה של בת השלוש. האם שאושפזה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בילינסון הועברה בצהריים לבית החולים מאיר בכפר סבא כדי שתוכל לשהות לצד בתה בת השלוש שנפצעה קשה. צוות של עובדים סוציאליים מלווים אותה ותומכים בה.

 

 

מצבה של הפעוטה שנפצעה באורח קשה לא השתנה, והיא עדיין מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים מאיר.

 

לפי המשטרה, בן עמי דקר למוות את התינוקת במיטתה, וניסה לפגוע בבת הגדולה יותר ובאשתו. האם ניסתה להימלט על נפשה, ולפי אחת השכנות זעקה "הילדות, הילדות" לפני שהתמוטטה בחצר. אחותה של האם, שמתגוררת סמוך למקום, הייתה זו שהזעיקה את המשטרה - והסב לקח את בת השלוש על ידיו וקרא לעזרה.

 

מעצרו של בן עמי הוארך בהיעדרו עוד ביום שישי, בזמן שהיה מאושפז לאחר שניסה לפגוע בעצמו. בחקירתו אמש קשר עצמו האב למיוחס לו. "אני לא יכול להסביר מה קרה לי", טען בפני החוקרים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים