שתף קטע נבחר

חשד לפיגוע בצרפת: רצח שניים במסע דקירות

בעיצומו של הסגר: אזרח סודני דקר קונים במרכז מסחרי בעיירה בדרום מזרח צרפת. לפי דיווחים הוא צעק "אללהו אכבר" לפני שנעצר. הוא רצח שני בני אדם ופצע עוד שבעה

גבר רצח שני בני אדם בדקירות סכין בעיירה בדרום-מזרח צרפת, ופצע עוד שבעה לפני שנעצר. לפי סוכנות הידיעות הצרפתית AFP אחד מהפצועים במצב קשה. בצרפת חושדים שמדובר בפיגוע.

 

האירוע היה בעיירה רומאן-סור-איזר, שנמצאת מדרום לעיר ליון. המועצה המקומית דיווחה שהגבר דקר אנשים שהיו בתור מחוץ למאפיה במרכז מסחרי, ושהמשטרה עצרה אותו בסביבות 11:00 שעון צרפת.

חשד ל פיגוע דרום מזרח צרפת עיירה רומו-סור-איזר (צילום: EPA)
זירת הפיגוע בעיירה(צילום: EPA)
 

לפי הדיווחים בצרפת מדובר במסע דקירות. הקורבן הראשון של הדוקר היה גבר רומני שיצא מביתו. הוא שיסף את גרונו לעיניי חברתו ובנו של הקורבן. אחר כך נכנס התוקף לחנות למכירת טבק ודקר את המוכר ועוד שני לקוחות. משם המשיך לאטליז ולמרכול.

 

הרשויות לא פרסמו את שמו של הדוקר. גורמים בצרפת אמרו שמדובר בסודני בן 33 ושנבדק חשד שמדובר בפיגוע טרור. בצרפת סירבו לאשר את הדיווחים שהדוקר צעק "אללהו אכבר" לפני הדקירות.

חשד ל פיגוע דרום מזרח צרפת עיירה רומו-סור-איזר (צילום: EPA)
(צילום: EPA)
 

בחודשים האחרונים היו בצרפת כמה פיגועי דקירה. בינואר ירתה המשטרה בגבר שנופף בסכין וצעק "אללהו אכבר" בעיר מץ. יומיים לאחר מכן גבר נוסף נורה על ידי השוטרים אחרי שדקר שלושה אנשים בפרברי פריז.

 

בימים אלה נמצאת צרפת בסגר כדי לבלום את התפשטות נגיף הקורונה. הסגר הוטל לפני שלושה שבועות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
חשד לפיגוע בצרפת: רצח שניים במסע דקירות
צילום: EPA
מומלצים