שתף קטע נבחר

ציפי שביט תשיא משואה בערב יום העצמאות

השחקנית הוותיקה נבחרה להשתתף בטקס שיפתח את חגיגות השנה ה-72 לעצמאות ישראל. שביט: "מעדיפה משואה על 100 אוסקרים, ליבי בעננים"

 

 

 

שרת התרבות מירי רגב הודיע בצהריים (חמישי) לשחקנית ציפי שביט על ההחלטה שהיא תשיא משואה בערב יום העצמאות ה-72 של ישראל.

 

מלשכתה של רגב נמסר כי "ציפי שביט, שרבים מאיתנו, בני כל הגילים, גדלנו עליה, מלווה את עולם התרבות שלנו יותר מחמישים שנה, מאז חברותה בצוות הווי פיקוד דרום בצה"ל. ציפי מפליאה בכשרונה האדיר והרב-גוני להתחבר ולחבר בחושיה הקומיים האדירים בין שלל הדורות ובני הגילים השונים בישראל, ילדים, צעירים וצעירים בנפשם".

 

שער פנאי פלוס ציפי שביט (צילום: תום מרשק)
ציפי שביט(צילום: תום מרשק)

רגב הוסיפה כי "ציפי, שחקנית על הבמה, בקולנוע, בטלוויזיה ובאינסטגרם, סטנדאפיסטית וזמרת, מצליחה ב'ציפיטפוט' ייחודי ומלא הומור לרומם את רוח העם בכל הזמנים ובמיוחד בעיתות חירום". היא הוסיפה כי שביט "מייצגת את האמניות והאמנים שלנו, המצויים תמיד בחזית הבמה לצורך שמירה על החוסן הלאומי שלנו, והעלאת המורל בעם בעת שגרה ובעת משבר.

 

"הערבות ההדדית ואהבת העם והארץ מאפיינים את ציפי ואת דור האמנים הוותיקים שלנו, שלעד לא נס ליחו", הוסיפה רגב. "הצחוק המתגלגל והאנרגיות הבלתי נדלות של ציפי, מלווים אותנו במסעות החיים בארץ הזאת, מלכדים ועוטפים אותנו בהומור. ציפי היא ככוכב שביט בשמי התרבות שלנו".

 

שביט אמרה בתגובה ל-ynet: "האמת, השתגעתי. חשבתי שאולי בגלל ה'זום' לא שמעתי כל כך טוב. זה הטקס שאני הכי אוהבת בעולם, ואם יציעו לי 100 אוסקרים או הדלקה אחת - אני מעדיפה את המשואה. איזה טקס מופלא. פתאום אני, מטר חמישים שבאמת עשתה מהצחוק עניין גדול כי ככה אני חיה, מדליקה משואה ביום ההולדת ה-72 למדינה. אין יותר מזה. זה אחד הימים הכי מושלמים ומיוחדים במדינה. הם בחרו בי וליבי ליבי בעננים".

 

בטקס ידליקו משואה גם עדי אלטשולר, מייסדת תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ויוזמת פרויקט "זיכרון בסלון", יסמין מזאוי, ערבייה נוצרייה בת 20 מנוף הגליל, פרמדיקית במד"א שהתנדבה במערך בדיקות הקורונה וריינה אביטבול, בת 92 מירושלים, שמתנדבת יותר מ-18 שנים בבית החולים שערי צדק.

 

גם יעל וילוז'ני-אזולאי, האחות האחראית ביחידה למניעת זיהומים בבית החולים ברזילי שבאשקלון, תשיא משואה משותפת לצד אחמד בלאונה, אח מבית החולים פדה-פוריה שבטבריה. שניהם מייצגים את צוותי האחים והאחיות בבתי החולים ברחבי הארץ. עוד נבחרו להדליק משואות: שליחת חב"ד בנפאל חני ליפשיץ והזמר והיוצר עידן רייכל. הרבנית לורי פלטניק נבחרה להדליק את משואת התפוצות בטקס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים