שתף קטע נבחר

הטלפונים נגנבו כשהמשפחה עלתה לקבר האב, הגנב אותר

ילדיו של מייק הראל ז"ל, מתנדב לשעבר במשטרת אילת, עלו לקברו בבית העלמין בעיר בתום השבעה ומשחזרו לרכבם גילו כי נפלו קורבן לשוד. שוטרי מרחב אילת איתרו את הגנב. "האמנתי שמישהו סייע לשוטרים מלמעלה", אמרה בתו

 

 

 

בני משפחתו של מייק הראל, מתנדב לשעבר במשטרת אילת שנפטר בשבוע שעבר, נדהמו לגלות בתום השבעה שהטלפונים שלהם, שהכילו תמונות ומידע אישי רב, נגנבו ממכוניתם בעת שעלו היום (ראשון) לפקוד את קברו.

 

שוטרי מרחב אילת, שהסיפור על חבר התחנה המנוח נגע ללבם, פתחו בחקירה מהירה ובתוך שעה הצליחו להתחקות אחר עקבותיו של הגנב, עצרו אותו והשיבו את הטלפונים לילדיו.

 

בתו של מייק, מיטל, שהגיעה לאילת במיוחד מהיישוב לוטם הסמוך לכרמיאל, סיפרה על התחושות הקשות שהתעוררו בקרב בני המשפחה כשהבינו שנפלו קורבן לגניבה דווקא בבית העלמין: "השארנו את הטלפונים במכונית כדי שלא יפריעו לנו או יצלצלו במהלך הטקס בבית הקברות. אחרי הקדיש על הקבר של אבא שלי חזרנו לרכב והיינו אמורים לנסוע חזרה צפונה, אבל להפתעתי לא מצאתי את המכשירים ומיד הבנתי שקרה משהו". 

 

מיטל הראל סגל (צילום: דוברות המשטרה)
בני משפחתו של מייק הראל ז"ל בתחנת משטרת אילת(צילום: דוברות המשטרה)

היא הוסיפה: "הקברן אמר שיש מצלמות במקום ושנבדוק. במקביל, בעלי התקשר למשטרה, תוך דקות ספורות הגיעו שלושה בלשים ממרחב אילת, בדקו את הצילומים ומיד גילו את זהות הגנב. זמן קצר אחר כך הודיעו לנו מהמשטרה כי מצאו את המכשירים ושנגיע לתחנה".

 

למפקד המרחב, נצ"מ קובי מור, והשוטרים היה חשוב להחזיר לבני הזוג את הטלפונים באופן אישי. "בשבילי זה היה מאוד סימבולי לעצור בתחנת המשטרה, בדרך הביתה, כאילו אבא שלי אמר לי להגיע להיפרד ממנו גם בתחנה", שחזרה מיטל בהתרגשות את אותם רגעים.

 

"כשנכנסתי ללשכת מפקד המרחב על הקיר ראיתי תמונה ממוסגרת שאבא שלי הקדיש להם וזה היה נורא מרגש. זו היתה עבורי סגירת מעגל מיוחדת. פגשתי שם אנשים שממש הכירו את אבא שלי וזה גם עשה להם טוב שהם הצליחו דווקא ברגעים האלה לתפוס את הגנב. מצד אחד לא האמנתי שיחזירו לנו את הטלפונים, אבל מצד שני האמנתי שמישהו יסייע להם מלמעלה", סיכמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
בני משפחת הראל במשטרת אילת
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים