שתף קטע נבחר

כלב נורה למוות בג'סר א-זרקא: "תקף שוטר"

שוטר שהגיע לביתו של אחד התושבים ביישוב הותקף על-ידי כלב שנקשר בשרשראות. הוא ירה בו ופצע אותו, אולם מותו של הכלב נקבע שעות ספורות לאחר מכן. תושב הלין על מקרי האלימות: "שיתפסו את הפושעים במקום לירות בכלבים". המשטרה: "נשקפה סכנה לשוטרים"

 

 

מוראד עמאש, מוחמד ג'רבאן ומוחמד ג'ורבאן ()
תושבים ניסו לטפל בכלב שנפגע

שוטר ירה אתמול (שבת) בכלב שהיה קשור בשרשרת ביישוב ג'סר א-זרקא, במהלך פעילות מבצעית במקום. בעל הכלב, מוחמד ג'רבאן, סיפר כי היה בביתו עם ראש המועצה המקומית ועם חבר מועצה, ולפתע הגיעו השוטרים לביתו וביקשו את בנו.

 

"אמרתי להם שהוא לא נמצא, ואז השוטר עלה למעלה והתחיל לחפש", שחזר ג'רבאן. "לאחר שירד, הוא הלך לכיוון שבו היה הכלב שלי, קשור בשרשרת. הוא החל לרדוף אחריו ושוטר אחר ירה לעברו כמה כדורים ופצע אותו קשה". בשעות הלילה מת הכלב מפצעיו. לדברי ג'רבאן, "אני לא יודע איך שוטר יורה בכלב לא מסוכן. גידלתי אותו, כואב הלב".

 

לאחר הירי, התקהלו במקום עשרות בני אדם, שמחו על פעילות השוטרים, שנטשו את הזירה. תושב היישוב אמר כי "במקום לירות בכלבים, אנחנו רוצים לראות את השוטרים תופסים את הפושעים שיורים ומסכנים את חיינו. לירות בכלב זה מעשה חמור וחסר כל אחריות".


מוראד עמאש, מוחמד ג'רבאן ומוחמד ג'ורבאן ()
ראש המועצה מוראד עמאש (מימין), חבר המועצה מוחמד ג'רבאן (באמצע) ובעל הכלב מוחמד ג'רבאן (משמאל)

מוראד עמאש, מוחמד ג'רבאן ומוחמד ג'ורבאן ()

ראש המועצה, מוראד עמאש, שהיה בזירת האירוע, סיפר כי שהה בבית בניסיון לפייס בין משפחות. "דיברנו על סולחה בעקבות האלימות, ולצערי שוטרים הגיעו והתחילו בחיפושים, שנגמרו בירי לעבר הכלב. הייתי רוצה שהמשטרה תיאבק באלימות ובפשיעה. הכפר שלנו סבל בימים האחרונים מאירועים קשים ואנחנו עוסקים בהרגעת הרוחות, אבל המשטרה צריכה להיות עירנית בשטח ולא רק להסתובב בלי תוצאות".

 

בג'סר א-זרקא נרשמו כמה אירועי ירי בימים האחרונים, שבמסגרתם נפגעו חמישה בני אדם, בהם שניים שנורו ומצבם הוגדר קשה. במסגרת פעילותה, עצרה המשטרה אדם אחד בחשד שהיה מעורב בירי לעבר אדם שנפצע באורח קל.

 

מהמשטרה נמסר בתגובה: "במסגרת פעילות מבצעית בכפר, תקף כלבו של אחד החשודים את השוטר, תוך שהפיל אותו ארצה ונשך את רגלו. לאחר שכל הניסיונות להרחיק את הכלב ולרסנו לא צלחו, נאלץ שוטר נוסף לירות, בהתאם לסכנה הממשית שנשקפה באותה העת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תושבים ניסו לטפל בכלב הפצוע
מומלצים