שתף קטע נבחר

רצה להעביר את הבידוד בדיסני וורלד: "גן עדן טרופי"

ריצ'רד מקגווייר הסתנן לאי פרטי בפארק השעשועים בפלורידה, שהה במקום בין יומיים לשלושה וטען בפני השוטרים שעצרו אותו שלא שמע את קריאותיהם. בדיסני אמרו שכדי להגיע לאי הוא השתמש בסירה של החברה

 

עיר האטרקציות הבלתי נגמרות: אורלנדו (צילום: shutterstock)
השתמש בסירה של החברה. דיסני וורלד בפלורידה(צילום: shutterstock)

שוטרים בפלורידה עצרו אדם שהחליט להעביר את תקופת הבידוד באי פרטי וסגור לציבור בפארק דיסני וורלד שליד אורלנדו.

 

ריצ'רד מקגווייר נעצר ביום חמישי האחרון בשל הסגת גבול. לשוטרים הוא סיפר כי שהה על האי בין שניים לשלושה ימים, ואך תכנן להישאר בו במשך כשבוע. בדו"ח המעצר שלו נכתב כי הוא אמר לשוטרים שהמקום הרגיש כמו "גן עדן טרופי".

 

השוטרים חיפשו אחר מקגווייר בן ה-42 מהאוויר, באמצעות סירה באגם שמקיף את האי ובסיורים רגליים, אבל לאלה שמצאו אותו אמר שישן בתוך בניין ולא שמע דבר. הוא אף ציין בפני אחד השוטרים שלא ידע שמדובר באזור אסור לכניסה, למרות שבמקום הוצבו שלטים שעליהם נכתב "אסור להסיג גבול".

 

"ריצ'רד טען שלא ידע זאת, ושזה נראה היה כמו גן עדן טרופי", נכתב בדו"ח המעצר שלו. בניסיון להבהיר למקגווייר שהוא שוהה במקום שלא כחוק, השוטרים אף כרזו לו באמצעות מערכת הכריזה באי, אולם הוא נשאר במקום בכל זאת, נכתב עוד בדו"ח.

 

גורמת בשירותי האבטחה של דיסני אמרה שהיא ראתה את מקגווייר משתמש בסירה של החברה ביום חמישי, והבהירה כי באזור היו כמה שלטים שהבהירו כי מדובר בהסגת גבול. עוד ציינה כי שני שערים במקום היו סגורים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
"גן עדן טרופי". דיסני וורלד בפלורידה
צילום: shutterstock
מומלצים