שתף קטע נבחר

בן 5 לקח את האוטו של אמא ונסע לקנות למבורגיני

שוטר ביוטה עצר רכב שזגזג בכביש המהיר. במושב הנהג מצא את אדריאן, שסיפר שרב עם אמא כי לא הסכימה לקנות לו את מכונית היוקרה. הוא היה בדרך לקליפורניה לקנות אחת בעצמו

לשוטר סיור ממשטרת יוטה ציפתה אתמול (יום ב') הפתעה כשביקש מנהג שנראה סוטה שוב ושוב בין נתיבים בכביש מהיר במדינה לעצור בצד. כשהשוטר יצא מהניידת והתקרב למכונית מצא במושב הנהג את אדריאן, ילד בן 5. אדריאן, שישב בקצה המושב כדי להצליח להגיע אל הדוושות, הסביר לשוטר שלקח את המכונית המשפחתית ויצא מהבית אחרי ריב עם אמו – בדרכו לקנות לעצמו מכונית למבורגיני.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

ארה
האחות שהשגיחה נרדמה. אדריאן במושב הנהג

הילד הקטן, שנראה דקות לפני כך נוסע בזיגזגים במהירות של כ-50 קמ"ש, סיפר לשוטר שאמו סירבה לקנות לו את מכונית היוקרה, ולכן הוא החליט לצאת בעצמו – במכונית של המשפחה – בדרך לקליפורניה כדי לקנות לו אחת כזו.

 

בסרטון שצולם מהשמשה הקדמית של ניידת המשטרה נשמע השוטר שואל את הילד: "בן כמה אתה? בן חמש?".

למבורגיני הורקאן EVO ()
למבורגיני ב-3 דולר? זה לא יעבוד

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי שני הוריו של אדריאן היו בעבודה והוא נשאר תחת השגחתה של אחותו, סידני. היא סיפרה בהמשך כי נרדמה, וכשהתעוררה לא מצאה אותו. עד שנעצר על-ידי השוטר הספיק אדריאן לנהוג כחמש דקות.

 

"הוא החליט לקחת את המכונית ולנסוע לקליפורניה לקנות לו למבורגיני", מסרה משטרת יוטה. "לא בטוח שהוא היה מצליח לקנות את הלמבורגיני אם היה מגיע ליעד, כי היו לו בארנק רק שלושה דולרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים