שתף קטע נבחר

חברות הנרצחת מגייסות מימון להטסת גופתה לאוקראינה

גופתה של טטיאנה חייקין שנרצחה בידי בן זוגה נמצאת כבר יותר משבוע במכון באבו כביר ללא דורש. חברותיה וחברת מועצה בבת ים פתחו בפרויקט מימון המונים כדי להטיס את גופתה לאוקראינה, שם מתגוררים בני משפחתה: "הייתה לבד בחייה, מחובתנו לוודא שלא תישאר לבד במותה"

 

 

 

גופתה של טטיאנה חייקין בת ה-50, שנרצחה בשבוע שעבר על ידי בן זוגה בדירתם בת ים, נמצאת כבר יותר משבוע ללא דורש במכון לרפואה משפטית באבו כביר. בימים האחרונים מנסות חברותיה וחברת מועצת העיר בת ים קטי פיאסצקי-מורג להעבירה לקבורה באוקראינה, שם מתגוררים בני משפחתה. לשם כך, נפתח פרויקט מימון המונים במטרה לגייס 20 אלף שקלים להטסת גופתה אל מולדתה. לתרומה לפרויקט לחצו כאן .

הנרצחת מבת ים- טטיאנה חייקין ()
טטיאנה חייקין
 

חברותיה של חייקין, סופי מהמספרה השכונתית ורונית מהמתפרה, פעלו בימים האחרונים להטסת הגופה, ואליהן הצטרפה כאמור גם פיאסצקי-מורג, שסיפרה כי פתחה את גיוס ההמונים כדי לעשות חסד אחרון לחייקין, שלדבריה סבלה מאוד בשנים האחרונות לחייה.

 

"כבר שבוע שאני מסתובבת עם הכאב הזה בבטן ואני לא יכולה להפסיק לחשוב על הבדידות של טטיאנה בתוך הגיהנום שחוותה. זה בלתי נתפס", אמרה פיאסצקי-מורג. "ממשלת ישראל חייבת להתחיל לשנות את סדר העדיפויות שלה, איך יכול להיות שרבים על תיקים ולא עומדים על הרגליים האחוריות כדי להעביר את התקציבים שהובטחו לטובת טיפול באלימות במשפחה?".

 

עוד אמרה כי "יש הרבה מה לעשות כדי לטפל בזה. אני מקווה שנצליח לעמוד ביעד שהצבנו, טטאינה הייתה לבד בחייה וזאת חובתנו לוודא שלא תשאר גם לבד במותה".

מימין סופי משמאל רונית ()
סופי ורונית, חברותיה של חייקין
 

היום הותר לפרסום כי מחקירת המשטרה עולה שבן זוגה, איגור צ'פיקוב בן ה-54, רצח את חייקין כמה ימים לפני שהתקשר למוקד 100 של המשטרה וסיפר למוקדנים שרצח את אשתו. מעצרו הוארך היום בשמונה ימים.

 

רוצח זוגתו בבת ים ()
איגור צ'פיקוב החשוד ברצח
 

כבר ביום שאחרי הרצח סיפרו חברותיה של חייקין כי הרוצח הסתובב בשכונת המגורים בבת ים וסיפר לחבריו שרצח את טטיאנה אולם בגלל שרוב הזמן היה שיכור - הם לא האמינו לו. "איגור עבר פה ואמר לשכנים שהוא רצח אותה לפני כמה ימים. הוא אמר את זה לגברים שישבו ברחוב ושתו בירה - והם לא הבינו", סיפרה אחת מחברותיה של חייקין. "הם שאלו אותו: 'מה אתה נראה כזה מוזנח, טטיאנה לא דואגת לך? אתה שיכור?' אז הוא סיפר להם שרצח אותה, הם אמרו לו - 'לך לך לישון'".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים