שתף קטע נבחר

אחרי שכיתה שלמה נכנסה לבידוד: מורה נוספת מרחובות נדבקה בקורונה

עיריית רחובות הודיעה כי אשת צוות חינוכי בבית הספר נבון שנכנס מאתמול לבידוד אובחנה גם היא עם הנגיף. כלל המורים והתלמידים ייבדקו במימון העירייה

 

 

עיריית רחובות הודיעה הבוקר (שני) כי לאחר שמורה בבית הספר היסודי נבון נדבקה בקורונה ותלמידיה נכנסו לבידוד, אשת צוות חינוכי נוספת אובחנה עם הנגיף. 35 תלמידיה נכנסו לבידוד לעשרת הימים הקרובים.

 

בית הספר נבון ברחובות (צילום: שמוליק דודפור)
בית הספר נבון ברחובות(צילום: שמוליק דודפור)

מהעירייה נמסר כי מאז גילוי המקרה ביום שישי, ראש העיר רחמים מלול ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום פעלו על-מנת שכלל הצוות והתלמידים ייבדקו. אחרי שכל המורים נבדקו אמש לשלילת הידבקות, היום תיערך בדיקה לכיתה של המורה הראשונה שנדבקה, ומחר לכיתה השנייה. 

 

עוד נמסר כי "עיריית רחובות עומדת בקשר רציף עם כל הגורמים הרלוונטיים ועם הנהגת ההורים בבית הספר, על מנת להעניק מענה ראוי וליווי צמוד".

 

המסכות, ההגבלות ובעיית ההסעות בחזרה ללימודים

 

נדב כהן, אב לתלמידה בכיתה ב' בבית הספר, אמר אתמול לאולפן ynet כי ההודעה על המורה הראשונה התקבלה ביום שישי, ושתי הקפסולות של הכיתה הוכנסו לבידוד מלא.

 

לדבריו, כמעט כל המשפחות של התלמידים החליטו להיכנס לבידוד כדי לא להיות במצב שמבודדים בתוך הבית ילדים בני שבע. "זה אומר שאני לא יכול ללכת לעבוד, הילד הקטן שרק התחיל את הגן לא יכול ללכת, כל השכונה בלחץ מטורף, אנחנו שכונה קטנה מאוד, תומכת ועוזרת". 

 

 
בית הספר נבון ברחובות (צילום: שמוליק דודפור)
(צילום: שמוליק דודפור)
 

כהן אמר כי ההורים מתחו ביקורת על בית הספר ומשרד הבריאות, שלדבריהם כלל לא פנה אליהם. "כולנו פנינו למשרד הבריאות מספר פעמים וקיבלנו תשובות שחלקן ברורות וידועות, אך כמעט מחצית מההורים קיבלו תשובה שאם הילד לא מגלה תסמינים אף אחד לא צריך להיות בבידוד".

 

"אם אנחנו המקרה הראשון של הגל השני, ואין הנחיות ברורות של משרד הבריאות, אז אם ככה נראה הגל השני, לדעתי המדינה שלנו הולכת להיכנס לכאוס", אמר.

 

ראש העיר מלול פנה למשרדי הבריאות והחינוך וכן לראש המל"ל וביקש לערוך בדיקות מדגמיות במערכת החינוך. "ברור כי השימוש באלכוג'ל ובמסכות לא מנעו את ההידבקות בנגיף. חייבים לנקוט צעדים מניעתיים נוספים על מנת שלא נחווה גל שני דווקא במערכת החינוך", אמר ראש העיר. "אחריות כבדה רובצת על כתפיכם, שכן ההתמודדות עם נגיף הקורונה עדיין בעיצומה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שמוליק דודפור
בית הספר נבון
צילום: שמוליק דודפור
מומלצים