שתף קטע נבחר

גל החום: גבר התמוטט ומת במכונית בחדרה

גבר שלפי ההערכה היה חולה איבד את הכרתו ונותר שעות ברכב סגור בחדרה. צוות מד"א קבע את מותו, הנסיבות נחקרות. בנתניה אותר גבר ברחוב עם פגיעת חום קשה. הוא פונה במצב קשה לבית החולים לניאדו בעיר

גופת גבר נמצא ברכב בחדרה עם מכת חום וכוויות (צילום: אהרון ברוך לייבוביץ)
זירת האירוע בחדרה(צילום: אהרון ברוך לייבוביץ)

גל החום גובה קורבנות: גבר בן 41 נמצא אחר הצהריים (יום ב') ללא רוח חיים בתוך רכב סגור ברחוב הסיגלית בחדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו את האיש עם סימני מכות חום וכוויות וקבעו את מותו.

 

חקירה ראשונית העלתה כי הגבר יצא מוקדם בבוקר מביתו בעיר. משפחתו חיפשה אחריו, והוא אותר ברכבו כעבור כמה שעות. לפי ההערכה, האיש שככל הנראה היה חולה איבד הכרה ונותר ברכב בחום הכבד. חוקרי משטרת חדרה פתחו בבדיקת האירוע, ולאחר שזק"א טיפלו בגופה - היא הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר לבדיקת נסיבות המוות.

 

הדיווח למוקד 101 של מד"א במרחב שרון התקבל בשעה 15:25. אנס אגבאריה, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "ראינו את הגבר עם כוויות חום קשות שוכב מחוץ לרכב. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שראו אותו מחוסר הכרה ברכב וחילצו אותו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

גופת גבר נמצא ברכב בחדרה עם מכת חום וכוויות (צילום: אהרון ברוך לייבוביץ)
אנשי זק"א טיפלו בגופה(צילום: אהרון ברוך לייבוביץ)

מוקדם יותר התקבל דיווח במוקד מד"א על גבר בן 63 שנמצא במצב קשה עם פגיעת חום ברחוב הרצל בנתניה. חובשים ופרמדיקים העניקו לאיש טיפול ראשוני בזירה, והוא פונה לבית החולים לניאדו בעיר.

 

נועה זוארי, פרמדיקית מד"א, סיפרה: "הגבר שכב על ספסל ברחוב. הוא היה בהכרה מעורפלת  וסבל מפגיעת חום קשה. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ המקוררת ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור וסיוע נשימתי כשמצבו קשה".

 

אתמול מת גבר כבן 60 ברחוב בדימונה לאחר שלקה במכת חום. צוות מד"א שהוזעק לשדרות הרצל בעיר מצא אותו מחוסר הכרה, ולאחר כשעה של ניסיונות החייאה קבע את מותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אהרון ברוך לייבוביץ
הזירה בחדרה
צילום: אהרון ברוך לייבוביץ
מומלצים