שתף קטע נבחר

חשד: צעירה מירושלים סייעה לדודה לאנוס את חברתה

בת 20 מירושלים חשודה שהפשיטה את חברתה בכוח וכפתה עליה לשכב עם דודה. לפי החשד, כמה ימים לאחר מכן הצעירה תקפה את חברתה ביחד עם בנות נוספות - ורק אז נודע למשטרה על המקרה. מעצר החשודים הוארך

בת 20 מירושלים נעצרה בחשד שהפשיטה את חברתה בכוח וכפתה עליה לשכב עם דודה - ואף תקפה אותה כמה ימים לאחר מכן. הצעירה חשודה בבעילה שלא בהסכמה, איומים וקשירת קשר לביצוע פשע, ודודה חשוד באונס.

אילוס אילוסטרציה חדר חקירות חקירה מעצר אזיקים (צילום: shutterstock)
הדוד טען שהיחסים היו בהסכמה, החקירה העלתה משהו אחר. אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

האירוע התרחש בתחילת החודש בבית של חבר נוסף של השתיים בשכונת ארנונה שבירושלים. הנאנסת שהתה בדירה עם הצעירה החשודה ועוד כעשרה חברים, ביניהם גם הדוד. בתלונתה במשטרה, אמרה הקורבן כי יחסי המין עם דודה של החשודה התקיימו בניגוד לרצונה, ותוך שנכפו עליה על-ידי החשודה.

 

במשטרה מסבירים כי נודע להם על האונס רק לאחר שהצעירה בת ה-20 תקפה את הנאנסת ביחד עם בנות נוספות, כמה ימים לאחר האירוע. לדבריהם, "החשודה הפעילה לחצים על הנאנסת שעברה מסכת פגיעות - החל ממקרה האונס ולאחר מכן גם תקיפה משפילה על-ידי אותה חשודה ובנות נוספות".

 

הצעירה טענה בחקירתה כי היא והנאנסת חברות טובות, והריב ביניהן החל בעקבות רקע אחר לגמרי. לטענתה, הנאנסת החליטה לנקום בה באמצעות התלונה על האונס. החשודה אף טוענת כי הנאנסת מעורערת בנפשה. חרף טענותיה, בי המשפט האריך את מעצרה בשלושה ימים.

 

לגבי הדוד, במשטרה אומרים כי "הוא הפעיל כוח וכפה את עצמו על הנאנסת, תוך שהוא גורם לה לחבלות". לטענת החשוד, שהתחתן לאחרונה, הוא והנאנסת קיימו יחסי מין בהסכמה. גם הוא טען כי הנאנסת הגישה את התלונה כנקמה באחייניתו. עם זאת, מחקירת המשטרה עולה תמונה אחרת לגמרי, ומעצרו של הדוד הוארך בארבעה ימים.

 

עורך הדין חנן רובנשטיין, שמייצג את הדוד החשוד באונס מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "הוא מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. לטענתו היחסים היו בהסכמה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים