שתף קטע נבחר

התחנה הראשונה בתפקיד: אוחנה ביקר בדרום תל אביב

השר לביטחון הפנים בחר בתחנת המשטרה שרת שבדרום תל אביב כנקודה הראשונה בסבב סיורים בתחנות ברחבי הארץ. הוא נפגש עם פעילים למען גירוש זרים והתחבק איתם: "החיים שלהם הפכו לקשים הרבה יותר בגלל ריכוז ההסתננות"

 

 

 

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, בחר בתחנת "שרת" שבדרום תל-אביב כנקודה הראשונה בסבב הסיורים שלו בתחנות משטרה ברחבי הארץ. אוחנה פגש במקום פעילות ופעילים למען גירוש זרים, בהם שפי פז, ואף התחבק איתם.

אמיר אוחנה ושפי פז ()
השר אוחנה ושפי פז

אמיר אוחנה בדרום תל אביב ()
סיור ראשון בתפקיד החדש. אוחנה בדרום ת"א
 

בסרטון שהעלתה לפייסבוק שפי פז, אוחנה אומר לה כשהם נפגשים: "לפני שאת צועקת, תביאי חיבוק". לאחר מכן אוחנה התחבק עם פעילים נוספים במאבק הגירוש. שפי פז כתבה בפייסבוק כי "יש רגעים שצריך להנציח".

 

אוחנה ביקר בתחנה ביחד עם מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, מפקד המחוז ניצב דוד ביתן ובכירים נוספים. עוד לפני הסיור, מ"מ המפכ"ל, מפקד המחוז, מפקד המרחב ומפקד התחנה סקרו בפני השר אוחנה את פעילות המשטרה באזור ובפרט בתחנת שרת.

 

אוחנה הצטרף גם לסיור עם בכירי תחנת המשטרה, מפקד המרחב ונציגי השכונות. לדבריו, "דרום תל אביב הייתה מיומי הראשון בכנסת מוקד פעילות חשוב. החיים של תושבי שכונות הדרום היו קשים עוד לפני המסתננים, אך הם הפכו בשנים האחרונות לקשים הרבה יותר בגלל התופעה של ריכוז ההסתננות".

 

"תפקידנו לדאוג לשלומם ולרווחתם של תושבי המקום", הוסיף אוחנה. "זו הסיבה שבחרתי בדרום תל אביב כמקום ראשון לביקור מהמחוזות. אעשה כל שביכולתי כדי לסייע ולחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים