שתף קטע נבחר

אישום: משפט שדה לצעיר בדואי שנחשד בגניבת רכב

שלושה תושבי הדרום נאשמים בתקיפת שומר במושב תלמים לאחר שהחליטו שגנב מכונית. הצעיר התחנן על חייו, אך השלושה החליטו לברר את זהותו רק לאחר שדקרו אותו וניסו להכניסו לתא מטען

הבחור שעשו עליו לינץ' ()
ע' לאחר התקיפה
 

שלושה תושבי המושב תלמים שבחבל לכיש נאשמים הקימו על דעת עצמם כוח "שיטור אזרחי" ביישוב, ותקפו באלימות תושב אחר שחשדו כי היה מעורב בניסיון גניבת רכב. כך עולה מכתב האישום שהוגש שלשום (שלישי) לבית משפט השלום באשקלון. הם נעצרו על-ידי משטרת קריית גת שבמרחב לכיש.

 

לפי פרקליטות מחוז דרום, שמייחסת לנאשמים עבירות של סחיטה בכוח, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות וגניבה, השלושה הקימו קבוצת וואטסאפ בשם "שמירת תלמים" ויצאו לחיפושים לאחר שהתעורר אצלם חשד לגניבת מכונית מהמושב. כשהבחינו בע', צעיר בדואי בן 28 ששוכר יחידת דיור במושב, יוצא לכביש - והתנפלו עליו באלימות.

הבחור שעשו עליו לינץ' ()
התחנן על חייו והוכנס לתא מטען
  

ע', סטודנט במכללת ספיר שעובד כשומר במטעי האבוקדו של מושב תלמים, אמר לשלושה שהוא לא יודע על מה מדובר, והתחנן על חייו. בכתב האישום נכתב כי שלושת הנאשמים תקפו אותו באגרופים, דקרו אותו בכל חלקי גופו, הכו אותו במקל וחנקו אותו. תוך כדי התקיפה החמורה ניסה ע' להסביר להם כי הוא לא קשור לגניבת הרכב - אך הם לא שמעו לתחנוניו והמשיכו לתקוף אותו.

 

עוד עולה מכתב האישום, כי אחד התוקפים גרר את ע' כשהוא פצוע ומדמם וניסה להכניס אותו לתא המטען של רכבו תוך כדי שהוא מבקש עזרה מחבריו - והם לקחו ממנו אלפי שקלים שהיו ברשותו. רק לאחר התקיפה החליטו התוקפים לברר את זהותו - והבינו שמדובר בשומר מהמטעים שאינו מעורב בדבר.

 

ע', המיוצג על-ידי עורך הדין דקא מוסא, פונה לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו, ומשטרת קריית גת פתחה בחקירה כשהבינה שהשלושה לקחו את החוק לידיים. לאחר חקירה ארוכה בהובלת רפ"ק קרן טולדנו, ראש אגף החקירות והמודיעין בתחנה ורס"ר רז פינטו, אותרו החשודים - וע' זיהה אותם. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים