שתף קטע נבחר

גבר נאשם בעבירות מין בבתה בת ה-14 של זוגתו; חשד: האמא ידעה

תושב השרון בן 38 נאשם בשורה של עבירות מין, בהן יותר מעשרה מקרים של מעשים קשים בבתה הנערה של בת זוגו. המעשים נחשפו בעקבות תלונה על הטרדה מינית ומעשים מגונים כלפי ילדה בת 9 שאותה הכיר ב"טיק טוק" כשהוא מתחזה לנער בן 17

אילוס אונס התעללות ילד ילדה ילדים אונס/התעללות  (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד תושב השרון בן 38, בגין שורת עבירות מין. בין היתר, מתוארים בכתב האישום יותר מעשרה מקרים של מעשים קשים שביצע בבתה בת ה-14 וחצי של בת זוגו. האמא חשודה שידעה על המעשים, וחקירתה עוד נמשכת.

 

כתב האישום שהגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי מרכז מייחס לנאשם עבירות מין במשפחה, מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים בהסכמה שהושגה במרמה, הטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו 15 שנים, העברת מידע כוזב במחשב, השמדת ראיה ועבירות נוספות.

 

על פי האישום, החקירה החלה בדיווח למוקד 105 להגנה על קטינים ברשת בגין הטרדות מיניות של ילדה בת 9 באפליקציית "טיק טוק" ושליחת סרטון אנימציה פורנוגרפי. אלא לאחר שאותר החשוד, בחקירה התברר כי בנוסף על כך הוא חשוד בעבירות מין בבתה הקטינה של בת זוגו.

 

בסופו של דבר, כתב האישום הוגש על ידי עורכות הדין אלכסנדרה קרא ואדר לר בתום חקירה של להב 433. באישום מתואר אירוע שהוביל לחשיפת הנאשם: בחודש מאי הוא פנה ב"טיק טוק", לילדה בת 9, כשהוא מציג את עצמו כנער בן 17 ומחמיא לה על כישורי הריקוד בסרטונים שלה. היא אמרה לו שהיא בת 9 והוא השיב :"אם זה בסדר לך, זה בסדר לי".

 

בהמשך החל להתכתב איתה בוואטסאפ תוך שהוא כותב לה דברים כמו "אם הייתי חבר שלך, הייתי אצלך כל הזמן", "את אוהבת מסאז' וכו'?", שולח לה סרטוני אנימציה פורנוגרפיים ויוצר שיחה בעלת אופי אינטימי. כאמור, בסופו של דבר ההתכתבות הזו נחשפה והובילה לחקירתו. על המקרה הזה מייחס לו האישום עבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים בקטינה.

 

Иллюстрация: shutterstock  ()

אלא שבחקירה התברר כי הנאשם ביצע מעשים קשים בבתו של בת הזוג שלו. על פי כתב האישום, החל מתחילת שנת 2019 ועד למעצרו, נהג הנאשם לבצע בבתה של בת זוגו, נערה כבת 14 וחצי, עבירות מין ומעשים מגונים - ביותר מעשרה מקרים.

 

בנוסף, ביום מעצרו, בשעה שהגיעו שוטרים לערוך חיפוש בביתו, הנאשם ניפץ את הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו בכוונה כדי למנוע את השימוש בו כראיה - וחזר על פעולה זו כמה פעמים עד להריסת הטלפון כליל.

 

עם הגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין כי הוא ניצל באופן בוטה את מעמדו כבן זוגה של אמה של הנערה, שראתה בו דמות אב: "מעשיו, נסיבותיהם ובכלל זה משך הזמן שבו ביצע את המעשים, כשהוא מצליח להסתירם כל העת, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו".

 

עוד צוין בבקשת המעצר כי הוא ניצל את מאפייניה של הרשת החברתית "טיק טוק" על מנת ליצור קשר עם ילדה, ובחסות האנונימיות התחזה בפניה לנער צעיר. דפוס זה כשלעצמו מלמד גם הוא על מסוכנותו המינית.

 

במקביל לחקירתו של הנאשם, נחקרה באזהרה גם אמה של הנערה בגין חשד למעורבות ומודעות לביצוע עבירות המין בידי בן זוגה. החקירה בעניינה טרם הסתיימה.

 

עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית, המייצג את הנאשם, מסר: "כתב האישום הוגש היום ואוכל להתייחס לגופו של עניין רק אחרי שאלמד את חומר החקירה. על פניו, האישום הראשון מדבר על קיום יחסים בהסכמה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים