שתף קטע נבחר

אישום: סחט צעיר ואיים להפיץ צילומים שלו בשל נטייתו המינית

בן 23 מירושלים מואשם שהתכתב עם צעיר מאזור נצרת בזהות בדויה באינסטגרם וביקש שישלח לו תמונות וסרטונים שלו בעירום. אחר כך דרש 20 אלף שקל ואיים להפיץ את הצילומים. הוא נעצר בדרך למפגש

כתב אישום הוגש היום (ה') נגד צעיר מירושלים בגין סחיטת צעיר אחר מאזור נצרת ואיומים שיפיץ תמונות וסרטונים אינטימיים ששלח לו באינסטגרם. זאת, על רקע נטייתו המינית של המתלונן.

 

אילוס אפליקציה אינסטגרם (צילום: shutterstock)
הנאשם פנה בזהות בדויה ודרש 20 אלף שקל(צילום: shutterstock)

לפי כתב האישום שהגישה הפרקליטות לבית משפט השלום בנצרת, הנאשם אחמד בן באסם רביע, בן 23, פנה בחודש שעבר באינסטגרם אל המתלונן, צעיר כבן 20, בזהות בדויה. בין השניים לא הייתה הכרות מוקדמת. הנאשם והמתלונן החלו להתכתב בהודעות פרטיות שבהן הציג את עצמו הנאשם כאחמד אבו סולטאן, בן 24 מסחנין.

 

עוד נכתב באישום כי רביע התכתב עם המתלונן במשך כמה ימים על נושאים אישיים. השניים גם שלחו זה לזה תמונות וסרטונים המלמדים על נטייתו המינית של המתלונן. "בין היתר, ביקש הנאשם מהמתלונן לשלוח לו תמונות שלו, לרבות תמונות בעירום חלקי ומלא וסרטונים שלו בעודו מבצע בעצמו אקטים מיניים", נכתב באישום.

 

"המתלונן נענה לבקשות הנאשם ושלח לו תמונות שלו, ובכללן תמונות שלו כשהוא בעירום וסרטונים אינטימיים. הנאשם שמר במכשיר הטלפון שברשותו את התכנים שהמתלונן שלח לו", נכתב באישום.

 

ארבעה ימים אחרי שהחל להתכתב עם המתלונן, פנה אליו הנאשם מחשבון אינסטגרם אחר תחת השם הבדוי "marah_m_sh" ודרש שישלם לו 20 אלף שקל. רביע איים על הצעיר שיפיץ את התמונות והסרטונים שלו אם לא ישלם לו.

 

השניים סיכמו שהמתלונן ישלם לרביע חצי מהסכום בשלב ראשון ואת היתר כמה ימים לאחר מכן. הם קבעו להיפגש באזור הצ'ק פוסט בחיפה להעברת התשלום הראשון. בדרכו אל המפגש, נעצר הנאשם על ידי המשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים