שתף קטע נבחר

כדורגלני מכבי ת"א שוחררו לביתם: הראו תכתובות לחוקרים

שני הכדורגלנים, שחשודים בבעילה אסורה בהסכמה ובהגשת אלכוהול לקטינות, נחקרו במשך כארבע שעות והשיבו לשאלות. ל-ynet נודע כי המשטרה שחררה אותם ללא תנאים מגבילים

 

  (צילום: עוז מועלם)
החקירה תימשך מחר. הכדורגלנים החשודים(צילום: עוז מועלם)

בתום ארבע שעות חקירה באזהרה שוחררו אמש (ראשון) לביתם - וללא תנאים מגבילים - שני כדורגלני מכבי תל אביב שחשודים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". כך נודע ל-ynet. השניים סיימו את חקירתם באזהרה לאחר שהשיבו לשאלות החוקרים, ולאחר מכן הם הוצאו ממשרדי הימ"ר. היום מתכוונים בימ"ר להמשיך את החקירה ולאסוף עדויות נוספות. כחלק משחרורם, נדרשו הכדורגלנים לא ליצור קשר עם הנערות.

 

השחקנים נחקרו בשני חדרים נפרדים על ידי צוותי חקירת נוער. השניים מסרו את גרסתם וטענו כי לא ידעו בשום שלב שמדובר בקטינות בנות פחות מ-16. הם הגיעו עם המכשירים הסלולריים שלהם ואפשרו לחוקרים לעיין בהם ולראות את התכתובות עם הנערות.

 

  

פרשה שמטילה צל גדול על האליפות (צילום: אורן אהרוני)
המועדון הוציא את השחקנים לחופשה(צילום: אורן אהרוני)

עורכי דינם של השחקנים, עדי כרמלי וינון היימן, מסרו בתום החקירה: "אנו מבקשים מכולם לשמור על כבודן של הקטינות ושל המעורבים בכלל. אנחנו סומכים על משטרת ישראל שתמצה את החקירה ותוציא את האמת לאור".

 

חקירתם של שני הכדורגלנים התקיימה לאחר שמחלק נוער בימ"ר מרכז גבה עדות מאחת הנערות. שני השחקנים, שעל פי החשד קיימו יחסי מין עם אותן קטינות - נערות בנות 15, מתחת לגיל ההסכמה - חשודים בבעילה אסורה בהסכמה ובהגשת משקאות אלכוהוליים למי שטרם מלאו לו 18.

עורכי הדין עדי כרמלי וינון היימן  (צילום: תומי הרפז )
עורכי הדין של הכדורגלנים, עדי כרמלי וינון היימן(צילום: תומי הרפז )
 

שלשום הודיעה מכבי תל אביב כי החליטה להוציא לחופשה את שני השחקנים שמעורבים בפרשה, 48 שעות אחרי שהודיעה המשטרה על החלטתה לפתוח בחקירת המקרה. "הטענות במקרה זה הן חמורות ובעלות השלכות לכל הנוגעים בדבר", נכתב בהודעת המועדון. "עם כל הקושי שבדבר, אנו סבורים כי בשלב זה חשוב להמתין בסבלנות ולאפשר להליכים להגיע לכדי מיצוי באין מפריע".

 

"בבוא העת נפעל במסגרת הליכים פנימיים", הוסיפו במכבי תל אביב וציינו כי "המועדון ערך פגישה עם השחקנים בה נקבע באופן הדדי לטובתם ולטובת והמועדון על יציאתם לחופשה זמנית שתאפשר להם לטפל בנושאים שונים הקשורים לאירוע ולמועדון להתמקד, בין שאר הדברים, בכדורגל. המועדון מגנה בכל תוקף את הניסיונות להשמיץ כל צד במהלך הליך זה".

 

אתמול בבוקר נחשפו פרטים חדשים על אופן ההיכרות בין הכדורגלנים והקטינות. על פי עדותו של כדורגלן מליגה נמוכה, שפורסמה היום ב"ידיעות אחרונות", אחד משני השחקנים - חברו הקרוב - פגש את הנערות במסיבה שאירח בחודש שעבר. "הכרתי את הבנות במסיבת בריכה אצל חבר שלי", טען השחקן. "הן הגיעו גם לשם ואמרו לי שהן בנות 18. אחת מהן אפילו טענה שהיא מעל לגיל והשנייה אוטוטו, לדבריה. גם לי הן שיקרו. הזמנתי אותן ליום ההולדת שלי רק כי הבנתי מהן שהן לפחות בנות 18".


פורסם לראשונה 14/06/2020 23:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
הכדורגלנים החשודים
צילום: עוז מועלם
מומלצים