שתף קטע נבחר

מסכות בחופה וברחבת הריקודים: "נדרוש מהאורחים לשמור על ההנחיות"

ירדן פסמן וליאל חג'ג' סיפרו בריאיון לאולפן ynet על חתונתם שתיערך במסגרת המגבלות: רשימת המוזמנים צומצמה והאורחים יידרשו לחבוש מסכות. "מאמינים שיעמדו בהנחיות"

 

 

ירדן פסמן וליאל חג'ג' יתחתנו הערב (יום ב'), אחרי שאתמול חודשו האירועים בהשתתפות של עד 250 אורחים. בריאיון לאולפן ynet סיפרו בני הזוג שנאלצו לצמצם את רשימת המוזמנים ויבקשו מהאורחים שיגיעו לשמור על הנחיות משרד הבריאות.

 

ירדן אמרה שהתקופה האחרונה הייתה מלחיצה כשלא ידעו אם יוכלו לקיים את החתונה במועד שקבעו, "אבל איפשהו הייתה בנו אופטימיות כזאת ואנחנו שמחים שככה יצא".

זוג שמתחתן היום (צילום: אבשלום זוהר)
"לא האמנו שזה יקרה". ליאל וירדן(צילום: אבשלום זוהר)

מאז שהקורונה פרצה, כל החודשים האחרונים הייתם בסטרס לא נורמלי.

ליאל: "כן, ממש. כל יום קמנו למציאות אחרת, קיבלנו עוד תאריך לחתונה לאוקטובר, אז יום אחד אנחנו קמים בידיעה שאנחנו מתחתנים באוקטובר ויום אחר אנחנו קמים בידיעה שמתחתנים ביוני ולא יודעים מה לעשות. זה היה מאוד מלחיץ ותקופה מאוד מאתגרת אבל בסדר, בסוף אנחנו מתחתנים בתאריך שנקבע לנו מראש".

 

כמה שמחתם כשהתבשרתם בשבוע שעבר שאפשר לקיים חתונות מרובות משתתפים?

ליאל: "ממש שמחנו, אבל לא האמנו, גם בשבוע הזה כשהממשלה אישרה שיתקיימו חתונות, לא האמנתי שזה יקרה. כבר דחינו את הכול לאוקטובר".

 

ירדן, את לחוצה יותר מליאל?

ירדן: "לא יודעת, זה רגשות מעורבים, זה לחץ, שמחה, הכול ביחד. ברור שיש לחץ, בעיקר הלחץ היה מחוסר הוודאות ועכשיו כשאנחנו יודעים שזה קורה, הרבה יותר רגוע".

זוג שמתחתן היום (צילום: אבשלום זוהר)
"בסוף אנחנו מתחתנים בתאריך שנקבע מראש". ירדן וליאל(צילום: אבשלום זוהר)

ירדן סיפרה שבהתחלה כללה רשימת המוזמנים כ-300 איש, והם נאלצו לצמצם אותה כדי לעמוד במגבלות. "נפגענו פחות מהעניין הזה", היא אמרה.

 

תוך כמה זמן הודעתם לאנשים להגיע ושיכינו את הצ'ק?

ירדן: "תוך כדי אישורי ההגעה היה את העלייה בכמות הנדבקים, אז המוזמנים היו בחוסר ודאות אבל המשכנו לשלוח אישורי הגעה וחיכינו לאחרי הקבינט כדי לעשות את הטלפונים אחרי ההודעות".

 

אחרי הקבינט כדי לשלוח הזמנות, זאת הכותרת, "חיכינו לקבינט". זו תהיה חתונה עם מסכות? בכל זאת 250 איש, תבקשו מקהל להגיע עם מסכות? כתבתם בהזמנה?

ירדן: "נדרוש בכניסה ובמהלך הערב, לא במהלך האוכל והשתייה, לפי ההנחיות ואני מאמינה שיעמדו בהן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבשלום זוהר
ליאל וירדן
צילום: אבשלום זוהר
מומלצים