שתף קטע נבחר

רגב: "לא חושבת שלישראל כץ יש התנשאות אשכנזית"

שרת התחבורה התייחסה לביקורת שהטיח יו"ר הקואליציה בשר האוצר ממפלגתו ואמרה: "אני מכירה את ישראל כץ ואת מיקי זוהר הרבה זמן, מאמינה שהם ילבנו את הדברים ויחזרו לשגרה"

 

 

 

שרת התחבורה, מירי רגב, התייחסה היום (שני) לעימות בין יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, לשר האוצר ישראל כץ, וקראה לשניים לשים את הדברים מאחוריהם. זוהר, נזכיר, האשים את כץ ב"התנשאות אשכנזית" - אך רגב טענה בשיחה עם ynet: "אני לא חושבת שלישראל כץ יש התנשאות כזו או אחרת, ואני מכירה אותו ואת זוהר הרבה זמן".

מירי רגב (צילום: חגי דקל )
מירי רגב, היום(צילום: חגי דקל )

חצי חצי  מיקי זהר ו ישראל כץ  (צילום: אבי מועלם  אלכס קולומויסקי)
"אנשים טובים ורציניים". ח"כ זוהר והשר כץ(צילום: אבי מועלם אלכס קולומויסקי)

 

"שניהם חברים טובים שלי", הוסיפה רגב. "הם יגיעו להבנה. לפעמים, כשאדם מדבר מדם ליבו, הוא אומר אמירות כאלה ואחרות. גם ישראל היה צריך להימנע מהאמירה על מיקי, ומיקי היה צריך להימנע מהאמירה על ישראל".

 

לדברי רגב, "לכל אחד יש את האחריות שלו. שר האוצר מתמודד עם אתגרים מאוד גדולים בכלכלה הישראלית, ויו"ר הקואליציה מתמודד עם קואליציה גדולה ולא תמיד ממושמעת. שניהם אנשים טובים ורציניים ואני מאמינה שבסופו של דבר הם יתגברו על העניין הזה, ילבנו את הדברים ויחזרו לשגרה. אנחנו לא צריכים להתעסק בזה, הם אנשים בוגרים ורציניים".

  

רגב אמרה את הדברים במהלך השקתו החמישית של קו הרכבת המהיר לירושלים. השר כץ הוזמן לאירוע גם הוא, אך ביטל את הגעתו ברכב האחרון. הרכבת תפעל החל ממחר מתחנת סבידור מרכז לירושלים.

 

 

 

אתמול, נזכיר, הגיב השר כץ לביקורת שהשמיע נגדו ח"כ זוהר, ואמר כי "התוצאות בממשלה, שמקבלת את הצעותיי, מדברות בפני עצמן. נבחרתי במקום השני הצמוד לראשון (בבחירות המקדימות בליכוד) וחלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה".

 

זוהר כתב בטוויטר בתגובה "אוי לה להתנשאות האשכנזית", והוסיף: "עצוב לראות כיצד ישראל כץ המשמש כשר האוצר של מדינת ישראל יורד נמוך רק כדי להצדיק את החלטותיו המקצועיות. זה לא סוד שאני חלוק עליו במגוון רחב של נושאים כלכליים אך זה מעולם לא גרם לי לזלזל בו. אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו".

 

המחלוקת בין השניים התעוררה עוד קודם, כשח"כ זוהר ביקש לקדם חוק שיאסור על חברות כרטיסי האשראי להיכנס לתחום הביטוח וכץ התנגד. בראיון בגל"צ אתמול אמר השר כץ: "אני לא רוצה להתייחס באופן אישי. כאשר אותו ח"כ הביא חוק שבא לחסום תחרות בתחום הביטוח התייצבתי מיד נגד, ומה התוצאה? שהחוק הזה, אחרי כל הכותרות וההודעות שראש הממשלה תומך, אפילו לא עלה להצבעה. אתם יודעים למה? כי בוועדת הכספים היה רוב גורף לזרוק ולהשליך את החוק הזה".

 

ביקורת מתוך המפלגה נמתחה גם על ידי ח"כ שלמה קרעי, על רקע פרשת הדיווידנדים בקבוצת "פוקס". לדבריו, מתווה המענקים לעידוד החזרת עובדים לתעסוקה היה שגוי, ולא הוכיח את עצמו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים