שתף קטע נבחר

39 תלמידים מרעננה נדבקו בקורונה במסיבות פרטיות

התלמידים, שלומדים בתיכון "מטרו ווסט", אובחנו כחיוביים לנגיף לאחר ששהו בשתי מסיבות לרגל סיום הלימודים בסוף השבוע שעבר שבהם נכחו, כך מתברר, גם שני תלמידים שנדבקו אך לא היו מודעים לכך

 

 

39 תלמידי שכבת י"ב מבית הספר "מטרו ווסט" ברעננה אובחנו היום (ג') כחיוביים לנגיף הקורונה. בקרב גורמי המקצוע ההערכה היא שהתלמידים נדבקו בעת ששהו בשתי מסיבות פרטיות שארגנו לרגל סיום הלימודים.

 

בית ספר מטרו ווסט ברעננה (צילום: רענן בן צור)
תיכון "מטרו ווסט" ברעננה(צילום: רענן בן צור)

ככל הידוע, המסיבות הפרטיות התקיימו בשבוע שעבר - ב-2 וב-4 ביולי - ביוזמתם הפרטית של התלמידים. לאחר מכן התברר כי שניים מהם, שנדבקו בנגיף אך לא היו מודעים לכך - הפיצו שלא ביודעין את הווירוס והדביקו את חבריהם לספסל הלימודים.

 

 

 

 

לאחר שנודעו תוצאות הבדיקות לגילוי הנגיף שנערכו לשני התלמידים, הונחו כלל התלמידים ששהו במסיבות הללו להיכנס לבידוד.

 

בעיריית רעננה אמרו כי הפעילו לחץ על קופות החולים להקים מתחם בדיקות בבת הספר כדי לאבחן את הבאים בשעריו, בייחוד כעת, בתקופת בחינות הבגרות. לבסוף נבדקו כלל התלמידים בשכבה וכאמור, 39 אובחנו כמאומתים לנגיף.

 

ניר שמואלי, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר, שאובחן כשלילי לנגיף, אמר: "חשוב לנו לציין שהמסיבה התנהלה על-פי כל הנהלים שחלו באותם ימים. אם זו הייתה חתונה - איש לא היה שופט את האירוע. בדיעבד, כולם חכמים יותר".

 

שמואלי הביע תסכול על כך שבהתפרצות הראשונה של הנגיף בישראל, "רוב מוחלט של תלמידי השכבה נרתמו לסייע לקשישים ואנשים עם מחלות רקע שלא יצאו מהבית - וברגע אחד שוכחים את כל מה שעשינו ומציגים אותנו כמפיצי מגפה".

 

בתוך כך, עדכן הערב משרד החינוך את נתוני הנדבקים בקורונה במערכת החינוך: 1,507 חולים מאומתים מתוך כ-2.3 מיליון תלמידים ו-200 אלף עובדי הוראה. 32,507 עובדי הוראה ותלמידים הוכנסו לבידוד.

 

תמר טרבלסי חדד השתתפה בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רענן בן צור
תיכון "מטרו ווסט" ברעננה
צילום: רענן בן צור
מומלצים