שתף קטע נבחר

נשיא המדינה בפוסט מפתיע ב"מאמאצחיק"

חברות קבוצת "מאמאצחיק" הופתעו לגלות פוסט של נשיא המדינה, המזמין אותן להתארח בסוכה. הן כמובן לא התאפקו, והגיבו בהתאם לרוח הקבוצה: "אפשר להביא את הצאצאים עד סוף החג ולחזור לקחת אותם אחר כך?"

מעל ל-400 אלף נשים שמרעננות לפחות פעמיים ביום את עמוד הפייסבוק האהוב עליהן - "מאמאצחיק", נדהמו לגלות פוסט אורח ראשון בקבוצה, והפעם, לראשונה, פוסט של גבר. אבל לא סתם גבר פרץ את חוקי הקבוצה, היה זה האזרח מספר אחת, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שהגיח בקבוצה כדי להזמין את חברותיה אל סוכת הנשיא שתתקיים בחול המועד כבכל שנה.

 

"שלום לכן מאמאצחיקיות יקרות, כאן רובי ריבלין, נשיא המדינה. באמת, זה אני", כתב הנשיא. "השבוע הפכתן 400 אלף, והחלטתי לברך אתכן, כל אחת ואחת מכן, במסגרת הסוכה הפתוחה שאקיים בבית הנשיא בירושלים ביום חמישי, וכולכן מוזמנות".

 

נשיא המדינה ב"מאמאצחיק" (צילום: בית הנשיא)
נשיא המדינה ב"מאמאצחיק"(צילום: בית הנשיא)

 

לא לשכוח להביא את מעמיס הציוד

הפוסט של הנשיא נכתב ברוח הקבוצה, אותה מנהלות רויטל טודרס וקרן אלאלוף שרעבי, שהקימו את הקבוצה מתוך צורך לפרוק, לבטא ולשתף בהומור בלבד אנקדוטות מצחיקות מהחיים של נשים בכל אספקט ומתוך שלל סיטואציות.

 

הנשיא הדגיש שהפעילות היא: "חינם אין כסף" וסיפר לחברות הקבוצה - "חשוב שתדעו שסידרתי עבורכן מתחם בייביסיטר רחב שבו אזורים לרביצה, עם המכשירים הסלולריים שלכן הפתוחים על מאמאצחיק, וכן כי האזור סגור בשערים מאובטחים, כך שאין סיכוי לאבד צאצא".

 

גם את המסורת הייחודית לקבוצה להצמיד לבני הזוג כינויים מיוחדים ולא מחמיאים במיוחד דאג הנשיא להנכיח בפוסט וכתב: "תבואנה בשלום ואל תשכחנה להביא את מעמיס הציוד על הרכב".

 

אפשר וכדאי להכניס הומור להורות:

 

 

בתוך דקות בודדות צבר הפוסט אלפי לייקים, ובמהלך החג קיבל מעל 45 אלף לייקים וכ-6,000 תגובות, כשהנשים הפעילות דרך קבע בקבוצה התלהבו מהפוסט האורח הכתוב בלשון לא נשיאותית בעליל. "תהיה בריא. אפשר להביא את הצאצאים עד סוף החג ולחזור לקחת אותם אחר כך?" שאלה גולשת, ואחרת הוסיפה: "ענק! האירוח כולל על האש?"

 

צוחקים על ההורות

קבוצת הפייסבוק הסגורה לנשים בלבד נפתחה במרץ 2017 והיא מונה כ-400 אלף חברות. אחוז הפעילות בה הוא 98%, מה שהופך אותה לקבוצת הנשים הסגורה, הגדולה והפעילה בפייסבוק ישראל. הקבוצה הסגורה, מאמאצחיק, הפכה במהרה למקום ללא ביקורת או שיפוטיות שבו מותר בהומור בלבד, לעיתים גם הומור עצמי והומור שחור, לשתף כמעט כל דבר מצחיק מחיי היום יום.

 

אט אט הפכה הקבוצה לקהילת נשים שמחה ומגובשת, התומכת גם בנשים שעוברות משברי חיים קשים כמו מחלות, אובדן, טיפולים, דיכאונות אחרי לידה, והכל באווירה הומוריסטית.

 

הנשיא יפתח בחול המועד סוכות ביום חמישי, 17 באוקטובר, בין השעות 10:00-16:00, את שערי בית הנשיא, וכמיטב המסורת יארח את אזרחי ישראל בסוכתו. השנה תחת הכותרת "מגלים אוצרות בסוכת הנשיא".

 

בשיתוף המשרד לירושלים ומורשת, יהנו המבקרים ממגוון פעילויות לכל המשפחה וללא תשלום. סוכתו המסורתית של הנשיא תקושט בעיצובים מקוריים בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר, בנושא זני ענבים למאכל ויין. מעת לעת יצא הנשיא לברך את אורחיו בברכת חג שמח ושנה טובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בית הנשיא
שומר על חוש הומור, בהתאם לפורמט הקבוצה
צילום: בית הנשיא
מומלצים