שתף קטע נבחר

כדוריד: הבר צפוי לסיים את תפקידו בקרוב

המאמן הלאומי זוכה להתנגדות רבה בענף וכן מהאופוזיציה הנוכחית שצפויה להפוך לשולטת בהנהלת האיגוד לאחר הבחירות. ביקורת על שחקני רמה"ש בעקבות ה"חרם" על הנבחרת. הפועל ראשל"צ עם החתמת העונה

האם מאמן הנבחרת הלאומית, שחר הבר, יעזוב בעוד מספר שבועות את תפקידו? זה מה שמסתמן, לאחר הבחירות לאיגוד הכדוריד בהן צפויים להיות לא מעט שינויים בהרכב ההנהלה עם הפיכת האופוזיציה הנוכחית לקואליציה. אחת ההחלטות הראשונות שצפויות להתקבל בנוסף לשינויים פרסונליים במספר תפקידים מנהלתיים בכירים באיגוד, היא פיטוריו של הבר.

 

יש לציין כי הבר מונה לתפקיד רק לפני חצי שנה. "לא יכול להיות שמאמן כ"כ מעט זמן בתפקיד ודווקא בתקופה שלו שחקנים מרכזיים לא רוצים להגיע לנבחרת, ואחרים שהודיעו מראש שהם לא מגיעים אבל בגלל שהם לא מה'תותחים הכבדים' עומדים לוועדת משמעת", אמר גורם בכיר בענף.

 

הבר. המון ביקורת (צילום: איגוד הכדוריד)
הבר. המון ביקורת(צילום: איגוד הכדוריד)

 

"אי אפשר גם לא להתייחס לנסיעה המצחיקה הזו לגאורגיה למפגש עם נבחרת חלשה מאוד, ובלי קשר תסתכל על סגל השחקנים, מה זה? למעט שחקן אחד שיהיה משמעותי (רם טורקניץ, ב.ח) בקמפיין הבא, כל השאר אולי במקרה הטוב יהיו בסגל הרחב ולא יירשמו למשחקים. יש שם שחקן שקיבל שלוש דקות בליגה העונה, זה נראה לך הגיוני?".

 

יש לציין כי לא מעט ביקורת הייתה על המינוי של הבר שמעולם לא אימן קבוצה בוגרת ועבד במשך שנים רבות באיגוד הכדוריד במגוון תפקידים. "על יכולות הסקאוטינג שלו ושיטת העבודה אין עוררין, אבל עם כל הכבוד יש הבדל בין אימונים לניהול משחקים ויחסי אנוש", הוסיף אותו גורם.

 

סטלמן. הוא זכאי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סטלמן. הוא זכאי(צילום: עוז מועלם)

 

באיגוד ביקרו את רמה"ש

כזכור, אתמול הועמדו לדין שלושת שחקני הנבחרת שלא הגיעו לאימון המסכם לפני היציאה לגאורגיה - עמית סטלמן, ניבו לוי ובן ליברטי. בזמן שהראשון יצא זכאי מאחר והוכיח כי הבר אישר לו שלא להגיע לאימונים, השניים האחרים ספגו עונש כבד מאוד - השעייה מחמישה משחקי ליגה. לוי אומנם משחק בהונגריה, אבל בתקופה האחרונה יש לא מעט שמועות בענף שהוא צפוי לחתום באחת הקבוצות הגדולות בליגה. במקרה הזה מי שתצרפו תאלץ לראות אותו יושב ביציע על אזרחי בחמשת המחזורים הראשונים.

 

ליברטי הצעיר שאומר כי הודיע עוד קודם לכן כי נכון לעכשיו הוא פורש מהנבחרת, לקח קשה את ההחלטה, וגם שחקניו לקבוצה שטענו כי בעקבות העונש הם מחרימים את משחקי הנבחרת במידה ויוזמנו. באיגוד ביקרו את ההחלטה וגם עקצו: "חבל שזו הדרך בה הם בוחרים. מצד שני, זה מצחיק כי אין להם באמת חוץ מבן ליברטי אף שחקן שיקבל זימון נכון לעכשיו לקמפיין הקרוב".

 

לוזון. "לרמה"ש אין שחקנים שיקבלו זימון בקרוב גם ככה" (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
לוזון. "לרמה"ש אין שחקנים שיקבלו זימון בקרוב גם ככה"(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

החתמת ענק להפועל ראשל"צ

מחזיקת הגביע שסבלה מפתיחת עונה לא טובה מבחינה מקצועית גם בעקבות קללת פציעות, צירפה אמש (ו') את  מילוש דראגאש (26, 2.01 מ'), מקשר סרבי שהגיע לישראל בהפתעה גדולה מאוד. למה? כי לעומת רוב הזרים שמגיעים לישראל בשלהי הקריירה שלהם, דראגאש נמצא בפיק הספורטיבי שלו. קבוצתו האחרונה הייתה מטאלורג המקדונית, הנחשבת לאחת הטובות ביבשת.

 

בעיות כלכליות אצל המקדונים גרמו למכירת חיסול של שחקניה המרכזיים, וכך ראשל"צ הרוויחה מן ההפקר. דראגאש שיחק גם במדי נבחרת סרביה בה ערך כבר 25 הופעות. בין השאר לקח חלק באליפות העולם ב-2013. העונה הספיק המקשר הסרבי לכבוש לא פחות מ-15 שערים בארבעת המשחקים בהם לקח חלק בליגת האלופות עם מטאלורג. הוא צפוי לשחק במשחקה הקרוב של ראשל"צ מול א.ס רמת השרון ב-20 בינואר עם פתיחת הסיבוב השני.

 

ביריבה העירונית, מכבי ראשל"צ, נמצאים בבעיה מאחר ורועי ביטון גמר את העונה ונוצר בור בעמדה בה שיחק (פינה שמאל). מכיוון שכך, בסגנית האלופה שוקלים להקפיץ את יוני רוזנטל הוותיק מהקבוצה השלישית של המועדון המשחקת בליגה הלאומית, לסגל של סער פרנקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
שחר הבר
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים