שתף קטע נבחר

כדורעף: הפסד לכפ"ס, מטה אשר/עכו פוגשת את פנרבחצ'ה

גביע האיגוד האירופי: קבוצתו של גלילי הפסידה בבית 3:0 לאאלסט הבלגית וסיכוייה להעפיל לשלב הבא קטנים. הדאבליסטית מארחת (ה', 17:30) את הטורקים

הפועל כפר סבא כנראה לא תמשיך את המסע שלה בגביע האיגוד האירופי. קבוצתו של גל גלילי הפסידה אמש (ד') בביתה 3:0 (25:12, 25:18, 26:24) לאאלסט הבלגית בשלב 32 האחרונות, ורק נס בגומלין בעוד שבועיים יסדר לה העפלה לשמינית הגמר.

 

הבלגים החלו נהדר את המשחק ועלו ל-1:7 במערכה הראשונה. משם זה כבר לא היה כוחות בדרך ל-12:15. בסט השני הירוקים נראו טוב יותר אבל שוב נפלו (18:25). דווקא המערכה השלישית הייתה מצוינת עבור המקומיים שהגיעו אפילו לנקודת ניצחון, אולם חוסר ריכוז סידר לאורחים את הניצחון (24:26).

 

שגיא בולקין (יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא) (יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא)
שגיא בולקין(יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא)
 

שחקני הפועל כפ"ס (יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא) (יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא)
שחקני הפועל כפ"ס(יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא)
 

"היה צפוי שייקח לנו זמן להיכנס למשחק כי לא שיחקנו הרבה זמן והפציעה של שגיב בולקין שיבשה לנו את המשחק. בכל מקרה, זה לא תירוץ, הקבוצה הטובה יותר ניצחה". סיכם המאמן גל גלילי.

 

מטה אשר/עכו רוצה להפתיע

הדאבליסטית הישראלית, הפועל מטה אשר/עכו תארח הערב (17:30) באולם בעין שרה את פנרבחצ'ה הטורקית, גם כן בשלב 32 האחרונות בגביע האיגוד. כזכור, מטה אשר/עכו הודחה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות ע"י טירול האוסטרית ונשרה לגביע השני בחשיבותו.

 

בתחילת הדרך הם ניצחו את באיה מארה הרומנית מה שסידר להם את המפגש היוקרתי מול פנרבחצ'ה. "היא קבוצה מצוינת מצמרת הליגה הטורקית", ציין נועם כץ. על הסיטואציה בגומלין בעוד שבועיים בטורקיה בעקבות המצב הביטחוני במדינה, אמר כץ: "אנחנו לא מודאגים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא
הפועל כפ"ס
יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא
מומלצים