שתף קטע נבחר

כדוריד: דרמה בבחירות לאיגוד

סיעת פריפריה ויתרה למכבי על המנדט השלישי שלה אחרי בלאגן. טל לביא נבחר ליו"ר כצפוי, יוסי גבע סיים את דרכו באיגוד אחרי שני עשורים. לראשונה אחרי שנים רבות - 100 אחוזי הצבעה

בשורה התחתונה תוצאות הבחירות לאיגוד הכדוריד הסתיימו כפי שציפו בסיעת מכבי. הסיעה הגדולה השיגה 9 קולות, הפועל 7 ופריפריה 2. אבל עד שזה קרה לא מעט עצבים ורגעי מתח עברו על כל מי שלקח חלק בבחירות.

 

בשלב מסוים היה שיוויון במנדט השלישי של פריפריה והתשיעי של מכבי. אחרי דין ודברים ולא מעט צעקות, בפריפריה החליטו לוותר על הקול כשהבינו שתיערך הצבעה נוספת רק על המנדט הזה וסיעות מכבי והפועל יעשו יד אחת כדי שהקול יהיה של מכבי.

 

הבחירות לאיגוד (צילום: פרטי)
הבחירות לאיגוד(צילום: פרטי)

 

המועמד היחיד לתפקיד היו"ר, טל לביא, נבחר כצפוי לתפקיד. לביא בן ה-45 מתגורר בראש העין ונשוי לעו"ד נירה לביא. לזוג שלוש בנות. בעבר שימש לביא כשוער הנבחרת ויו"ר איגוד השופטים.  

 

"אני מודה על האמון שנתנו בי, ואעשה את המיטב כדי לקדם את הכדוריד בישראל", אמר לביא. "אחתור להנגשתו של הענף גם לאוכלוסייה המוגבלת, והרחבת חשיפתו לכל ילד וילדה בישראל במרכז ובפרפריה כאחד.

 

פלח. שבעה מנדטים להפועל (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פלח. שבעה מנדטים להפועל(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

"בימים הקרובים אשב עם הגורמים השונים במטרה לגבש תכנית עבודה לארבע השנים הקרובות, ואני מזמין את כל מי שיש לו מה לומר בנושא לתת לכך ביטוי במסגרת קול קורא שיפורסם בקרוב".

 

היו"ר היוצא, יוסי גבע, שמסיים דרך ארוכה של למעלה משני עשורים שחלק גדול מהם כיהן כמ"מ יו"ר איגוד הכדוריד, עת שהיה גם יו"ר מועדון מכבי ראשל"צ, בירך את לביא ואיחל לו "הצלחה רבה באתגר והובלת הכדוריד בעידן הפרויקט הלאומי, וקידום הנבחרות הצעירות והבוגרת. מעתה אני מאמין שחברי ההנהלה שנבחרו יקדמו את הכדוריד הישראלי שנמצא בתנופה".

 

בתוך כך, שינויים רבים יתבצעו גם בהנהלת האיגוד, שתכלול החל מהלילה 18 חברים: טוביה יוגב, רענן סובל ובר מונסה (רשימת מכבי כדוריד), טל לביא, ראול סרוגו, אבי כחלון (מכבי ישראל), חיים טמפלהוף, מוטי מרגלית וריקי רוזוב (קדימה מכבי), דודי פלח, אורית רז, צחי וייס, כנרת גנצ'רסקי (הפועל1), מודי גלוזמן, אייל גרטמן, ישראל שפסה (הפועל 2), עזרא אבי יחזקאל ופיני לייבוביץ' (פריפריה).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
טל לביא
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים