שתף קטע נבחר

קונור מקגרגור: "לעזאזל ה-UFC, אלחם נגד מייוות'ר"

לוחם ה-MMA הודיע כי הוא מתכוון להתמודד נגד אלוף העולם לשעבר באיגרוף: "הוא המטרה שיש לי מול העיניים, אני מאמין שזה יהיה קרב המיליארד הראשון"

כולם מדברים על הקרב הגדול מכולם ותוהים אם יתקיים אי פעם, או שלא, אבל קונור מקגרגור הודיע חד משמעית: יתקיים, ועוד איך יתקיים. אלוף העולם בלחימה משולבת (MMA) טען בסוף השבוע שהוא מתכוון להילחם נגד פלויד מייוות'ר, אלוף העולם לשעבר באיגרוף במשקל בינוני שהודיע לפני שנה על פרישה.

 

חובבי האיגרוף וה-MMA מדברים בחודשים האחרונים על האפשרות שהקרב בין השניים יתקיים, אבל עד כה שללו ראשי ה-UFC את האפשרות וטענו שהדבר לא אפשרי מכיוון שמקגרגור קשור עימם בחוזה ולא רשאי להתייצב לקרב מול מי שאינו שייך לארגון.

 

"אקבל רישיון איגרוף בלאס וגאס". מקגרגור (צילום: AP) (צילום: AP)
"אקבל רישיון איגרוף בלאס וגאס". מקגרגור(צילום: AP)

העולם מצפה לקרב הגדול. פלויד מייוות'ר (צילום: AP) (צילום: AP)
העולם מצפה לקרב הגדול. פלויד מייוות'ר(צילום: AP)

 

האירי התראיין במנצ'סטר ואמר: "לעזאזל ה-UFC, לעזאזל האיגרוף, לעזאזל פלויד, לעזאזל ה-WWE, לעזאזל הוליווד. רוג'ר מייוות'ר (דודו של פלויד ואלוף העולם לשעבר באיגרוף בעצמו) אמר שלרוב האנשים בעולם אין מושג לגבי איגרוף. אני טוען שלרוב האנשים בעולם אין מושג לגבי לחימה. אסע ללאס וגאס, אשיג את רישיון האיגרוף שלי ואז אלחם נגד פלויד.

 

"יש לי מטרה מול העיניים והיא פלויד מייוות'ר. זה הקרב שאני רוצה. יש לי את הגיל ואי אפשר להתכונן לקרב נגד סגנון כמו שיש לי. תנו לכל האוהדים את מה שהם רוצים. אני מאמין שזה יהיה קרב המיליארד הראשון ושזה יקרה לקראת סוף השנה הזו או בתחילת השנה הבאה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קונור מקגרגור
צילום: רויטרס
מומלצים