שתף קטע נבחר

ולודרום ראשון בארץ - על איזור החימום לריצה

בהדר יוסף החלו היום בבניית היכל למרוצי אופניים שיקום על שטח החימום של תחרויות האתלטיקה. הרצים ייאלצו לתמרן בין הדחפורים שהחלו לעבוד במקום

שמחה מהולה בכעס. לראשונה בארץ החלו היום (ג') העבודות על הקמת ולודרום - היכל סגור למרוצי אופניים. אלא שהדבר נעשה על חשבונם של האתלטים הזועמים ששטח החימום שלהם בהדר יוסף הפך לאתר בנייה.

 

בשעות הצהריים עלו הדחפורים בפעם הראשונה על משטח הדשא והחלו בעבודות שצפויות להסתיים רק בעוד שנה וחצי. עלות הקמת ההיכל החדש מוערכת בכ-10 מיליון שקל. 

 

מגרש האימונים בהדר יוסף (צילום: איגוד האתלטיקה)
מגרש האימונים בהדר יוסף(צילום: איגוד האתלטיקה)

המגרש המרכזי בהדר יוסף (צילום: מרכז הספורט הדר יוסף) (צילום: מרכז הספורט הדר יוסף)
המגרש המרכזי בהדר יוסף(צילום: מרכז הספורט הדר יוסף)

 

על פי התוכנית, יעמוד הוולודרום בתקן האולימפי הקובע כי אורך המסלול הוא 250 מטרים. הוא אמור לספק מענה לרוכבי אופניים מקצועניים ולתרום לפיתוח הענף בארץ.

 

הדבר פוגע כאמור באתלטים שכבר לפני שנתיים הפגינו נגד הפרויקט ואספו מאות חתימות, מה שכמובן לא הביא לשינוי. בשלב הזה, השיפוצים ייערכו רק עד שעות אחר הצהריים, כדי לאפשר לאתלטים להתאמן מבלי סכנה להידרס.

 

יש לציין שבקיץ הקרוב תתקיים בהדר יוסף אליפות אירופה לאומות באתלטיקה, ובשבוע שעבר הגיעו לארץ נציגי הוועד המנהל של התחרות. גם הם קיבלו התראה על העבודות שיפריעו בעיקר לתחרויות הטלת הכידון, יידוי הפטיש וזריקת הדיסקוס, כיוון שהמתחרים בהן זקוקים למרחב אימונים גדול.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד האתלטיקה
אצטדיון הדר יוסף
צילום: איגוד האתלטיקה
מומלצים