שתף קטע נבחר

עף נשים: כפ"ס מול חיפה בגמר הגביע

בפעם הרביעית ברציפות, שתי הקבוצות יתמודדו אחת מול השנייה. חיפה עברה ללא בעיה את מנשה/חדרה/עמק חפר (0:3), כפ"ס נזקקה לחמש מערכות מול קריית אתא (2:3)

זאת כבר מסורת. מכבי חיפה והפועל כפר סבא ייפגשו בפעם הרביעית ברציפות בגמר גביע המדינה, אחרי שהשתיים ניצחו הערב (ד') את חצאי הגמר שנערכו באולם בהדר יוסף. הגמר ייערך ב-8 במארס באולם מטרווסט ברעננה.

 

בפעם הרביעית ברציפות, שתי הקבוצות יתמודדו אחת מול השנייה. חיפה עברה ללא בעיה את מנשה/חדרה/עמק חפר (0:3), כפ"ס נזקקה לחמש מערכות מול קריית אתא (2:3)

 

חיפה עלתה לגמר (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף) (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)
חיפה עלתה לגמר(צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)

 

חיפה ניצחה 0:3 (12:25, 20:25, 18:25) את מנשה/חדרה/עמק חפר, לה הייתה זו הופעת בכורה במעמד. אניטה גליק ומרינה פיליפנקו (4 קיל בלוק) הובילו את הקבוצה של ולדימיר בוזייב עם 13 נקודות כ"א. יוליה אנדרושקו והאנה קיריצ'נקו סיימו עם 11 כ"א, אנה דובגופוליוק 4, תמר שטיין 3 ואליאנה חזן 1.

 

בקריית אתא היו אלה גאנה בורבליוק עם 13 נקודות מהן 5 אייסים, טלי מרמן 9, רגינה זווזדינה 6, מרינה דגטיארובה וספיר חודורוב 4, סחר שוהם 3.

"חדרה הייתה מאוזנת היום והיא יכולה להתמודד מול כל קבוצה בליגה. היינו חזקים יותר הפעם ואנחנו מתכוננים למשחק הגמר ולהמשך המאבקים העונה", אמר בסיום בוזייב.

 

מכבי חיפה חוגגת (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף) (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)
מכבי חיפה חוגגת(צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)

כפ"ס עלתה לגמר רק אחרי שגברה על עירוני קריית אתא בחמש מערכות מותחות - 2:3 (9:25, 26:24, 14:25, 25:23, 10:15). המפסידה התייצבה להתמודדות עם לא מעט פציעות וזרה אחת בלבד. במערכה הראשונה הבדלי הרמות נראו בבירור, אבל בהמשך השחקניות של ישראל אשר לא ויתרו והיו קרובות לנצח. זה לא הספיק וכפ"ס תנסה לזכות בגביע שלישי בארבע השנים האחרונות.

 

להפועל כפר סבא: בוראזר 25, ויליקי 17, אלינה איליוטה 14, ענבר וינרסקי 10, גלית דבש 9. קרית אתא: מורן צור 20, נטשה קרוק 11, סופי סטריקוב 8, אורן עובדיה 7, ג'יזלה רודריגז 5, סלינה 4.

 

כפר סבא חוגגת (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף) (צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)
כפר סבא חוגגת(צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף)

 

"קרית אתא היא חיה פצועה ומגיעות לה כל המחמאות, אבל בגמר יהיה קלאסיקו", סיכם מאמן כפ"ס, חן הימלפרב, "אם נשמור על היציבות שלנו נשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג העונה". אשר הוסיף: השחקניות נלחמו ושיחקו כדורעף מעולה וכל הכבוד להן על כך שנתנו כבוד למועדון ולעצמן בערב הזה. הן צריכות להיות גאות בעצמן, המועדון גאה בהן".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף
חיפה חוגגת
צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף
מומלצים