שתף קטע נבחר

כדוריד: סער פרנקל יפתיע את מכבי ת"א?

מחזור 14: מכבי ראשל"צ והמאמן רוצים לסדר לאלופה הפסד בכורה בליגה. איבן קראצי'ץ' הוחתם על חוזה ל-3 עונות נוספות. הפועל ראשל"צ מחפשת ניצחון ליגה שני בביתה החדש בנחלת יהודה. נבחרת הנוער מול לייפציג בהצגה מקדימה לאולסטאר בבונדסליגה

המחזור ה-14 בליגת העל בכדוריד ייערך מחר (ו') ובמרכזו שחזור סדרת גמר הפלייאוף מהעונה שעברה - מכבי ראשון לציון נגד מכבי תל אביב (16:00). הקבוצה של סער פרנקל החתימה את איבן קראצ'יץ' לשלוש עונות נוספות. כמעט שנתיים עברו מאז הניצחון האחרון שלה על התל-אביבים. מאז התקיימו שבעה משחקים בין הקבוצות: בשישה ניצחה האלופה ואחד הסתיים בתיקו.

 

השנייה בטבלה, א.ס רמת השרון, תתארח באולם עלית באוניברסיטה אצל האחרונה, אס"א תל אביב (16:00). בקרב תחתית מסקרן ייפגשו עירוני רחובות ומ.כ חולון (16:00).

 

סער פרנקל (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
סער פרנקל(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

הפועל ראשל"צ, עם ניצחון אחד בלבד בבית, תרצה לשפר את מאזנה כשתארח את הפועל רמת גן (16:00). קבוצתו של מאמן נבחרת הנוער השנייה של ישראל, אריק שפירא, עלתה במחזור הקודם מהמקום האחרון לעשירי אחרי ניצחון חשוב על א.כ נס ציונה.

 

אותה נס ציונה תפגוש את הפועל אשדוד (16:00). הקבוצה מהשפלה סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים, לעומת הדרומיים שמחזיקים ברצף של שלושה ניצחונות. הפרויקט של איגוד הכדוריד בגרמניה יתמודד מחר מול אלופת הבונדסליגה לנוער בשנתיים האחרונות, לייפציג, בהצגה המקדימה למשחק האולסטאר של הבוגרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים