שתף קטע נבחר

צפו: בולט וג'מייקה ניצחו במרוץ מעורב

גדול האצנים בכל הזמנים השתתף בתחרות היסטורית לשליחים המשלבת גברים ונשים במקצה אחד ועשויה לבצע "מהפכה באתלטיקה העולמית". הרביעייה של ג'מייקה שכללה את בולט, פאוול, פרנדיני וטרמו עצרה את השעון על 40.64 שניות

אוסיין בולט, גדול האצנים בכל הזמנים, פתח אתמול (ש'), את מה שנראית כעונה האחרונה בקריירה שלו, בניצחון במרוץ שליחים היסטורי ששילב גברים ונשים במלבורן.

 

בולט שהשלים טריו מוזהב במשחקים האולימפיים (100 מטר, 200 ו-100X4), הגיע לתחרות המיוחדת באוסטרליה שהוגדרה על ידי המארגנים כ"מהפכה באתלטיקה העולמית".

 

הרביעייה של ג'מייקה גברה בפער עצום על יריבות כמו בריטניה, סין, אוסטרליה ויפן. אסאפה פאוול פתח את המקצה והעביר את המקל לבולט. לאחר מכן התבצע החילוף לג'נה פרנדיני, מדליסטית הכסף באליפות העולם ב-2015 (שליחים). היא מסרה את המקל לג'נה טרמו, אלופת העולם לנוער ב-100 מטר מ-2008, שחצתה את קו הסיום בזמן של 40.64 שניות.

 

פתיחת העונה המעודדת היא חצי נחמה לבולט שהתבשר לאחרונה על שלילת אחת מתשע מדליות הזהב האולימפיות שלו, זאת מכיוון שחברו למרוץ השליחים 100X4 מ' בבייג'ינג 2008, נסטה קרטר, נתפס על שימוש בחומרים אסורים. 


פרנדיני וטרמו נדבקות בווינריות של בולט (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פרנדיני וטרמו נדבקות בווינריות של בולט(צילום: רויטרס)

בולט ופרנדיני מתאמנים על העברת המקל  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בולט ופרנדיני מתאמנים על העברת המקל (צילום: AFP)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים