שתף קטע נבחר

ברביעי: מכבי ת"א פותחת את שלב הבתים ב-EHF

כדוריד: האלופה הישראלית תתמודד בחוץ (21:30) מול טאטאבניה ההונגרית ותנסה להפתיע את היריבה העדיפה. עומר דבדה: "אין לנו כוונה לשמש תפאורה"

מכבי תל אביב תעשה מחר (ד', 21:30) היסטוריה כשתעלה למשחק הראשון שלה בשלב הבתים של גביע ה-EHF, מול טטבאניה ההונגרית. האלופה היא הקבוצה הישראלית הראשונה שמגיעה למעמד. גם עבור ההונגרים מדובר בקמפיין ראשון בשלב הבתים.

 

הצהובים נחתו בצהריים בבודפשט ועשו את הדרך לגיור שם עורכת טאטאבניה את משחקיה מאחר ואולמה הביתי לא עומד בתקן האירופי. ההונגרים שיחקו בשלב המוקדמות האחרון של המפעל מול מכבי ראשון לציון וניצחה אותה פעמיים – 23:35 בבית ו-26:28 בחוץ.

 

חן פומרנץ. מחר הבכורה במפעל האירופי (צילום: עודד קרני, מכבי קסטרו ת"א) (צילום: עודד קרני, מכבי קסטרו ת
חן פומרנץ. מחר הבכורה במפעל האירופי(צילום: עודד קרני, מכבי קסטרו ת"א)

 

עבור המאמן הסרבי של מכבי ת"א, דראגן ג'וקיץ', מדובר במפגש מרגש עם בן ארצו, מאמן טטבאניה, ולאדן מאטיץ', שחקן ומאמן של נבחרת סרביה לשעבר ששיחק בעבר תחת ג'וקיץ' בפיק סגד, ואימן גם את נבחרת הונגריה. ג'וקיץ' אמר לקראת המשחק: "תקופה מרגשת שחיכינו לה זמן רב נפתחת מחר, טאטאבניה היא הפייבוריטית במשחק אבל אנחנו ננסה לשחק את הכדוריד הטוב ביותר שלנו".

 

הקפטן עומר דבדה: "אנחנו שמחים ונרגשים להתחיל במסע ההיסטורי שלנו בשלב הבתים. נתמודד מול קבוצה חזקה מאוד, אבל אין לנו שום כוונה לשמש תפאורה ונבוא להציג את הכדוריד הכי טוב שאנחנו יכולים להציג. כמובן שכל זה יתלווה למשחק לחימה לאורך 60 דקות, מה שמאפיין אותנו השנה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דראגן ג'וקיץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים