שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    לא בוחרים קבוצה, בוחרים במי להתאהב

    את לא מבינה שאהבתו של גבר אליך היא מיוחדת בהרבה מאהבתו לקבוצה? אותך לא הנחיתו על אף אחד

    לא. את לא רוצה להיות קבוצת הכדורגל של אף אחד. את רוצה שאהובך יהיה שם תמיד, יתמוך, יתרגש, יתלהב, יבכה, והכל בגללך, בזכותך ובעיקר - יחד איתך. אחלה, מבין אותך, למה שלא תרצי את זה? זה מגיע (גם) לך. אבל להיות קבוצת הכדורגל שלו? תחשבי שוב.

     

     

    רוב הדברים היקרים לנו ביותר הונחתו עלינו בלי אפשרות לסרב או לבחור. מישהו שאל אותנו אם אנחנו רוצים להיוולד ולחיות? או מי יהיו ההורים והאחים שלנו? ברוב המקרים גם לא בחרנו באיזו עיר נתבגר ומי יהיו חברי הילדות שלנו. עכשיו אני אחדש לך, גם לא בחרנו את מי לאהוד (ושיסלחו לי "הקטאלונים" מאזור השרון, אבל אתם לא אוהדים).

     

    בלומפילד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
    בלומפילד(צילום: אורן אהרוני)

     

    בחופש הגדול, בין הגן לכיתה א', ביקשתי מאבי שייקח אותי למשחק של הפועל פ"ת (לא, אני לא ממציא, לפני הפייסבוק והיוטיוב, ילדים בגיל הזה כבר רצו ללכת לכדורגל). נולדתי בפ"ת, כל הילדים בגן אהדו את הפועל פ"ת ורציתי גם, נשמע הגיוני, לא? אבא, שהיה לוקח אותי לכל מקום שביקשתי, לראשונה (ולאחרונה) סירב. לא בגלל שבקיץ יש פגרה (דבר שלא ידעתי בכלל אז), אלא בגלל שאני לא אוהד הפועל פ"ת, בין אם ידעתי זאת ובין אם לא. "בעונה הבאה אקנה לך חולצה ואקח אותך לבלומפילד". זאת הייתה התשובה שלו.

     

    עכשיו תגידי את, מי יותר מיוחדת? אולי לא תאמיני לאף אחד שיהיה נאמן אליך כמו שהוא נאמן לקבוצה שלו (ובצדק), אבל את לא מבינה שאהבתו של גבר אליך היא מיוחדת בהרבה? מיליוני שירים, ספרים, סרטים ומה לא, עוד לא הבהירו את זה? אותך בחרו! אותך לא הנחיתו על אף אחד, עלייך אפשר להתחרט, ממך אפשר לברוח, אפילו לשכוח. תארי לך שמישהו יבחר בך, רק בך, לתמיד, להיות חלק מהזמן ומהמחשבות שלו, להיות חלק מהבית והלב שלו. את עדיין לא מרגישה יותר מיוחדת מקבוצת כדורגל?!

     

    אז תגידי רגע, איך את בסופ״ש הקרוב? אבל לא בשבת, יש משחק בשבת.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    בלומפילד
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים