שתף קטע נבחר

הערב: גמר גביע המדינה בכדורמים

הפועל קריית טבעון תפגוש את הפועל גוש זבולון לקרב צפוני (17:45) בבריכה האולימפית במכון וינגייט. משחק הליגה בין השתיים הסתיים בשוויון 15:15. בגמר הנשים (16:15): הפועל פתח תקווה נגד יקנעם

לא רק בכדורסל. גמר גביע המדינה ה-58 בכדורמים ייערך הערב (ה', 17:45) בבריכה האולימפית שבמכון ווינגייט. הפועל קריית טבעון, עם שני זרים ו-15 זכיות בעברה, תפגוש את הפועל גוש זבולון שזכתה ב-3 גביעים - כולם בעשור הנוכחי. במשחק הליגה העונה סיימו שתי השכנות מהצפון בתיקו רב שערים - 15:15, אחרי שזבולון איבדה יתרון.

 

טבעון תתייצב עם המאמן היווני מיכליס ליזרידיס (לשעבר מאמן פנאתינייקוס), ועם שני הזרים, ניקולא גוגיץ הסרבי וקיריל רוסטמוב מאוזבקיסטן. ליזרידיס, שמאמן גם את נבחרת הקדטים של ישראל, אמר לקראת הגמר: "יהיה משחק יפה לקהל, אבל לנו הולך להיות קשה. נצטרך להיות מרוכזים בתוכנית המשחק שלנו כדי שלא נאבד את המשחק". ערן עמור, מאמן זבולון, אמר: "אנחנו קבוצה צעירה ורעבה לתארים. על הנייר טבעון פייבוריטית, אבל בגביע זה משחק אחד בו הכל פתוח".

 

אביטל ליברמן, הפועל פתח תקווה (צילום: גלעד קוולרצ'יק) (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
אביטל ליברמן, הפועל פתח תקווה(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

גמר הנשים שלפני כן (16:15) יפגיש בין הפועל פתח תקווה, דאבליסטית 2016, לבין הפועל יקנעם (שהייתה דאבליסטית שנתיים ברציפות לפני פתח תקווה).

 

שגריר הונגריה, מעצמת כדורמים, יעניק את הגביע לנשים. דודו מלכא, סגן ראש מינהל הספורט, יעניק את הגביע לגברים.

הזמרת מאיה אברהם תשיר את ההמנון.


פורסם לראשונה 16/02/2017 00:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רביד שוחט
גמר הגביע מ-2015
צילום: רביד שוחט
מומלצים