שתף קטע נבחר

כדוריד: הרצליה פוגשת את רמה"ש

במשחק המרכזי של המחזור ה-16, יתמודדו שתי הקבוצות מהשרון על המקום השני בטבלה (16:00). קרב תחתית לוהט בין אס"א ת"א להפועל ר"ג

קרב על המקום השני, זו ההגדרה הטובה ביותר למפגש מחר (ו', 16:00) בין בני הרצליה לא.ס רמת השרון במחזור ה-16 בליגת העל. קבוצתו של בני אינגל מדורגת במקום השלישי, מרחק נקודה אחת בלבד מתחת לזו של ראובן יוספולסקי.

 

רמה"ש שהפסידה במחזור הקודם למכבי ראשון לציון באחד ממשחקיה החלשים העונה, תנסה להתאושש ולשמור על הסגנות.

 

עמית גל. משחק קריטי (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
עמית גל. משחק קריטי(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

עוד משחק מסקרן יפגיש את אס"א תל אביב והפועל רמת גן שמנסות לברוח מהתחתית הלוהטת. התל-אביבים לא השיגו נקודה כבר תשעה מחזורים והם מדורגים במקום האחרון. ר"ג נעצרה בשבוע שעבר ע"י עירוני רחובות (33:21) אחרי פתיחת סיבוב שני מצוינת.

 

הפועל ראשל"צ תרצה להמשיך את היכולת הטובה מהניצחון על אשדוד גם נגד א.כ נס ציונה (16:00). הבעיה היא שבמשחקי הבית שלה העונה, השיגה קבוצתו של עידן מימון רק ארבע נקודות מתוך 14 אפשריות. המשחק האחרון יערך בין עירוני רחובות להפועל אשדוד (16:00). הדרומיים יקוו לעצור את רצף שני ההפסדים שלהם, אבל יאלצו לשחק ללא עומרי קושמרו ואורן מאירוביץ' שגמר את העונה.

 

הערב (20:30) יתקיים משחק מוקדם במסגרת המחזור כשמכבי ראשל"צ תארח את מ.כ חולון. כזכור, המחזור החל כבר בסוף ינואר כשמכבי ת"א ניצחה את מכבי קריית מוצקין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
אוברד ראדולוביץ'
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים