שתף קטע נבחר

כדוריד: ניצחון ענק לאס"א ת"א

מחזור 17: הקבוצה מהאוניברסיטה ניצחה בחוץ את הפועל אשדוד 25:27 והתרחקה משמעותית מהמקום האחרון בטבלה. מכבי והפועל ראשל"צ טיפסו לצמרת הטבלה

אם אס"א תל אביב תשרוד העונה בליגת העל היא לבטח תסמן כרגע מפתח את ניצחון החוץ הערב (ב') על הפועל אשדוד 25:27 שסידר לה יתרון של ארבע נקודות מהאחרונה בטבלה, מכבי קריית מוצקין.

 

עוד הפתעה נעימה מהמחזור היא ניצחונה של עירוני רחובות גם כן בחוץ על א.כ נס ציונה 22:31 בדרבי השפלה. המשחק הזה פתח את המאבק על המקום השמיני בפלייאוף כאשר הפער בין שתי הקבוצות עומד כעת על נקודה בלבד.

 

יובל כץ מאס"א ת"א (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
יובל כץ מאס"א ת"א(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

מכבי ראשון לציון עשתה כצפוי את העבודה מול הפועל רמת גן עם 23:31, ונהנתה מהפסדה של א.ס רמת השרון למכבי תל אביב 23:22. השרונים נשרו מהמקום השני לרביעי. בצד השני, מכבי ת"א השוותה את שיא 18 הניצחונות שלה והבטיחה סופית את המקום הראשון בטבלה עד לסיום העונה הסדירה.

 

הפועל ראשל"צ טיפסה למקום השלישי בעקבות 21:33 קליל על מוצקין. קבוצתו של עידן מימון השיגה את שתי הנקודות למרות ששיחקה ללא צמד הזרים הפצועים שלה, רנאטו ווגרניץ' ומילוש דראגש. מ.כ חולון ממשיכה להפתיע את כולם והפעם גברה 29:35 בבית על בני הרצליה שירדה למקום החמישי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
ביטון וצ'וקאמיקה
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים