שתף קטע נבחר

כדוריד: הרצליה רוצה לעצור את ההידרדרות

מחזור 18: מי שנחשבה להפתעת העונה, נשרה כבר למקום החמישי ותפגוש בשישי (16:00) את הפועל ר"ג בניסיון להתאושש. משחקים קריטיים לשתי הראשל"ציות

עד לפני כמה שבועות בני הרצליה נחשבה למרעננת הרשמית של עונת 2016/17. קבוצתו של בני אינגל הפתיעה את הקבוצות הגדולות, הציגה התקפה נהדרת ובעיקר את הרכש הנוצץ, ולדיציה סטויאנוביץ'. אלא שמשהו רע קרה לאחרונה לשרונים והם במגמת ירידה משמעותית.

 

שלושה הפסדים, תיקו וניצחון, זה המאזן של אינגל ושחקניו בחמשת המחזורים האחרונים וכתוצאה מכך קבוצתו שדורגה בשיאה במקום השני, ירדה למקום החמישי (ללא יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף).

 

בני הרצליה רוצה להתאושש (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
בני הרצליה רוצה להתאושש(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

מחר (ו', 16:00), הרצליה תנסה להתאושש בבית על חשבונה של הפועל רמת גן. החבורה של אריק שפירא גם כן חזרה לאחור אחרי שכבר היה נראה כי היא שמה מאחוריה את הסיבוב הראשון הנוראי שעבר עליה. כעת היא מרוחקת רק שתי נקודות בלבד ממכבי קריית מוצקין, האחרונה בטבלה.

 

מי שנמצאת במומנטום שונה לחלוטין היא מכבי ראשון לציון. הקבוצה עם התקציב השני בגובהו בליגה (מעל ארבעה מיליון שקלים), עלתה בשבוע שעבר לראשונה למקום השני בטבלה. מחר (16:00) היא תארח את הפועל אשדוד שעדיין מחפשת זהות בעונה הנוכחית.

 

שאר משחקי המחזור: מכבי קריית מוצקין - א.ס רמת השרון (14:30), עירוני רחובות - הפועל ראשל"צ (16:00), אס"א ת"א - א.כ נס ציונה (16:00).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
ולדיציה סטויאנוביץ'
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים