שתף קטע נבחר

סנוקר: אמיר נרדיה עלה לרבע גמר אליפות אירופה לנוער

השחקן הישראלי הצעיר ניצח בחמישה משחקים והעפיל לשמונת האחרונים באליפות עד גיל 18. בהמשך ישתתף גם באליפות עד גיל 21 ובאליפות לבוגרים

שחקן הסנוקר הישראלי הצעיר, אמיר נרדיה (17), העפיל לשמונת האחרונים באליפות אירופה לנוער (עד גיל 18) הנערכת בימים אלו בקפריסין. נרדיה רשם מאזן מושלם בשלב הבתים וניצח בשלושת משחקיו יריבים מסקוטלנד, בולגריה ואוקראינה. בשני המשחקים הראשונים בשלב הנוקאאוט נרדיה אפילו לא שמט משחקון כשניצח 0:3 את אומוט דיקמה הגרמני (17) וגבר בתוצאה זהה על פלוריאן נובלה האוסטרי (15).

 

 

ברבע הגמר מחר (ד') יפגוש נרדיה את בראיין אוצ'ויסקי הצרפתי (18). עוד ייצגו את ישראל באליפות הדר ליפשיץ (12) ועומר רבי (13) הצעירים אך הם סיימו את השלב המוקדם ללא ניצחונות.

 

נרדיה. מאזן מושלם בשלב הבתים (צילום: יהודה נרדיה) (צילום: יהודה נרדיה)
נרדיה. מאזן מושלם בשלב הבתים(צילום: יהודה נרדיה)

 

נרדיה נחשב לאחד הכישרונות המקומיים הבולטים בענף וכבר הצליח להשיג ברייק 147 נקודות מצולם במהלך משחק אימון. בלי קשר ליום המשחקים מחר, לנרדיה מצפה עוד לו"ז עמוס בקפריסין.

 

ממחר הוא ישתתף גם באליפות אירופה עד גיל 21 יחד עם רבי, אלוף ישראל לשעבר מאור שלום (20) ומוניר אבו רוקין (20). נרדיה ושלום ישתתפו גם באליפות אירופה לבוגרים שתיפתח ביום שני הבא ובה ייקחו חלק גם אלוף ישראל המכהן שחר רוברג (22), נדב ביטון (28), דוד ויצמן (40) ושי ארמה (41), המשמש גם כיו"ר איגוד הביליארד הישראלי. בשתי האליפויות הללו המנצחים יזכו בכרטיסים לסבב הסנוקר המקצועני.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הביליארד
אמיר נרדיה
צילום: איגוד הביליארד
מומלצים