שתף קטע נבחר

בייסבול: ישראל עלתה לרבע הגמר במאזן מושלם

שחקניו של ג'רי ויינשטיין ניצחו את הולנד 2:4 והעפילו לשלב הבא, שישוחק גם הוא בשיטת בית. הבטיחו את מקומם באליפות העולם הבאה

נבחרת הבייסבול של ישראל, המיוצגת על ידי שחקנים יהודים מארצות הברית, ממשיכה להציג יכולת נהדרת באליפות העולם הנערכת בדרום קוריאה. לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) ניצחו שחקניו של ג'רי ויינשטיין את הולנד 2:4 באצטדיון סקיי דום בסיאול.

 

היה זה למעשה הניצחון השלישי של הנבחרת שעלתה לרבע הגמר מראשות בית 1, מה שעשוי לעזור לה בהגרלת המשחקים. כזכור, ישראל גברה ביום הראשון על קוריאה המארחת 1:2 לאחר הארכה והביסה את טייוואן במשחקה השני בתוצאה 7:15.

 

תראו מה נמצא על ספסל הנבחרת (צילום: AP) (צילום: AP)
תראו מה נמצא על ספסל הנבחרת(צילום: AP)

הנבחרת שמרה על מאזן מושלם (צילום: AP) (צילום: AP)
הנבחרת שמרה על מאזן מושלם(צילום: AP)

 

הנבחרת פתחה חזק והוליכה 0:3 כבר אחרי האינינג הראשון, כשחבטה של נייט פריימן סידרה לטיי קלי, אייק דייויס וראיין לאוורנוואי נקודות קלות. באינינג השני הולנד עוד צימקה ל-1:3 אבל קלי שוב השיג נקודה (אינינג שישי) וסגר עניין באופן סופי.

 

בשלב הבא מחכות בנוסף לישראל גם הולנד (סיימה במקום השני בבית 1), יפן והמנצחת במפגש בין קובה לאוסטרליה מבית 2. שני הבתים הנוספים באליפות, בהם משחקות בין השאר ארצות הברית, הרפובליקה הדומיניקנית, פורטו ריקו ואיטליה יחלו היום.

 

העלייה של ישראל לשלב הבא סידרה לה כבר עכשיו את ההשתתפות באליפות העולם הבאה שתיערך ב-2021 (עדיין לא ידוע היכן).

 

ניצחון שלישי ברצף (צילום: AP) (צילום: AP)
ניצחון שלישי ברצף(צילום: AP)

קודי דקר חוגג (צילום: AP) (צילום: AP)
קודי דקר חוגג(צילום: AP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים