שתף קטע נבחר

אליפות אירופה בסנוקר: כל הישראלים עלו שלב

ששת הנציגים הישראלים צלחו את שלב הבתים וימשיכו לנוקאאוט. שחר רוברג ניצח בכל משחקיו

ההופעה הנאה של המשלחת הישראלית לאליפות אירופה בסנוקר, שהחלה עוד בקטגוריות הגיל הצעירות, ממשיכה גם בקטגוריית הבוגרים. כל ששת הנציגים הישראלים לאליפות בקפריסין צלחו את שלב הבתים וימשיכו לשלב הנוקאאוט.

 

את ההופעה המשכנעת ביותר מבין הישראלים סיפק האלוף הלאומי שחר רוברג (22) שניצח בכל ארבעת משחקיו בשלב הבתים ודורג 13 מבין כלל השחקנים בשלב הראשון. רוברג, שרשם את הברייק השלישי בגובהו באליפות עד כה (108 נקודות), עלה אוטומטית לסיבוב הנוקאאוט השני ויפגוש את לורן דה סטאלן הבלגי. סגן אלוף אירופה לנוער, אמיר נרדיה (17), הוכיח שיש לו מה למכור גם בבוגרים וניצח בשלושה מארבעה משחקים בשלב הראשון. בשלב הנוקאאוט מצפה לנרדיה משוכה גבוהה כשיפגוש את מתיאוש ברנובסקי הפולני, שלמרות גילו הצעיר (19) התנסה כבר בלא מעט משחקים מול מקצוענים.

 

רוברג. שמר על מאזן מושלם (צילום: איגוד הביליארד) (צילום: איגוד הביליארד)
רוברג. שמר על מאזן מושלם(צילום: איגוד הביליארד)

 

מאור שלום (20) ניצח אף הוא בשלושה מתוך ארבעה משחקים ויפגוש את קיריל פטרוב הרוסי בנוקאאוט. דוד וייצמן הוותיק (40) ניצח בשני משחקים ויפגוש בשלב הבא את לי מיין הסקוטי. לנדב ביטון שניצח בשני משחקים מתוך ארבעה מצפה משחק קשה בנוקאאוט מול מייקל קולומב הסקוטי, מהבולטים בשחקנים החובבים. את רשימת המעפילים הישראלים סוגר יו"ר איגוד הביליארד שי ארמה (41) שניצח בשני משחקים ויפגוש את אנדריי אורזן הרומני.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הביליארד
שחר רוברג
צילום: איגוד הביליארד
מומלצים