שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הבעיות בנבחרת מתחילות מאלישע לוי

הוא זה שנתן לזהבי את מבוקשו ויצר לו מעמד נפרד מהאחרים, הוא זה שבחר באופן תמוה במרציאנו. אנחנו עדיין לא בסוף הקמפיין ושחקנים מורדים נגדו, אז כדאי שהוא יעשה בדק בית רציני

בתחילת הקמפיין ערן זהבי ניגש לאלישע לוי וביקש ממנו לשחק בעמדת החלוץ, מבלי לחשוב שמישהו אחר ייפגע. אלישע נתן לזהבי להרגיש שהוא מעל כל שחקן אחר ונתן לו את מבוקשו מבלי לחשוב פעמיים. אלישע יצר נבחרת לא מאוחדת וערן זהבי אחד שדואג רק לעצמו.

 

ההפסד לספרד הוכיח שהנבחרת חלשה ולא יכולה להתמודד מול נבחרות חזקות ממנה בשום צורה על המגרש. אלישע נתן לזהבי להיות המנהיג, דבר שהוא אסור בנבחרת. תומר חמד משחק בצ'מפיונשיפ ומצטיין, למה זהבי שמשחק מול הגנות סיניות ועד כה כלל לא הבקיע העונה מקבל את המפתחות ופותח בעמדת החלוץ? שלא תבינו אותי לא נכון, זהבי שחקן מצוין שחייב לפתוח בהרכב הנבחרת, אך לא עולה על הדעת ששחקן יבוא ויבקש באיזו עמדה לשחק מבלי שיהיה אכפת לו מהפגיעה בשאר השחקנים. חמד ראה את כל התרחיש הזה מהצד ושתק תקופה ארוכה, אך ברגע שהגיע משחק כה גדול שבו כל שחקן רוצה לשחק, נגמרה לו הסבלנות והוא פתח את הפה ובצדק.

 

אלישע לוי (צילום: AP) (צילום: AP)
אלישע לוי(צילום: AP)

 

הטעות הראשית היא לא אחרת מאשר זאת של המאמן. החלטה נוספת שנויה במחלוקת הייתה להעמיד את אופיר מרציאנו בשער, כאשר אריאל הרוש נמצא ביכולת כל כך טובה ומציל את הפועל תל אביב פעם אחר פעם. אם אלישע מעריך כל כך את הליגה הישראלית, אז איך יכול להיות ששוער כל כך בולט בליגה שלנו נשאר על הספסל בזמן ששוער מהליגה הסקוטית השנייה פותח בהרכב? החלטה שהתבררה בסופו של דבר כגורלית.

 

אם שחקן אחד בלבד היה מדבר לרעה על המאמן שלו, אז יכול להיות שהשחקן שגה. כשמדובר בשלושה שחקנים (תומר חמד, אריאל הרוש וניר ביטון), אז כנראה שהבעיה היא במאמן. אנחנו עדיין לא בסוף הקמפיין ושחקנים מורדים נגד אלישע לוי, אז כדאי שהוא יעשה בדק בית רציני. במקום ליצור נבחרת מאוחדת ושמחה, בה כל אחד מוכן לתת הכל ולשחק איפה שהמאמן יבקש, ישנה נבחרת מפולגת. לא כל אחד נהנה מזה שהוא מוזמן.

 

אני לא מצדיק את הביקורת של השחקנים בתקשורת, אולי היה כדאי לעשות את זה בצורה קצת יותר שקטה, אבל כנראה שהם ניסו לדבר עם המאמן וראו דברים שליליים מהצד ולא יכלו לשתוק יותר. כל עוד זהבי לא יפסיק להרגיש שהוא מעל כולם, הנבחרת בבעיה. אלישע כבר עשה את הטעות הקריטית הזאת, השחקנים מרגישים שיש מישהו שמעליהם ושלידו אין להם זכות דיבור, טעות שלא יהיה קל לתקן אותה. אם השחקנים לא יבואו חדורי מטרה בלי בעיות ברקע, גם המקום השלישי בבית בסכנה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים