שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

זהבי, קצת צניעות

לפי פרסום שקראתי, הקשר קיבל צ'ופר מראשי גוואנגז'ו לטוס למשחקי החוץ במחלקת עסקים. כוכב גדול ככל שיהיה לא צריך לשים את עצמו מעל השחקנים האחרים בקבוצה, וטוב יעשה אם יסרב להטבה

לפני יומיים קראתי פרסום לפיו ערן זהבי קיבל מראשי קבוצתו גוואנגז'ו R&F צ'ופר – לטוס למשחקי החוץ במחלקת עסקים. לכאורה התחושה שאמורה לעבור בנו כשאנחנו קוראים את הכתבה היא גאווה. הבעלים של המועדון מבין את החשיבות והכמעט תלות בשחקן הישראלי המוכשר, ולכן הוא מעניק לו שכר מפלצתי וגם את ההטבה המוערכת הזאת. אבל אני, למרות ההערכה הרבה שאני רוכש לזהבי, חשתי דווקא אי־נוחות.

 

היררכיה בקבוצה היא דבר חשוב. כמובן שהמאמן הוא הדמות המרכזית ולאחריו השחקנים אמורים להיות פחות או יותר באותו מקום. אני לא תמים, ובקבוצה כמו גוואנגז'ו R&F, שהיא אפילו לא הגדולה ביותר בעיר, ברור ששחקן בקליבר של זהבי מקנה לו מעמד של כוכב גדול. לכולם ברור שלמסי ולרונאלדנו יש כוח גדול יותר מלשחקנים האחרים, אך אני בטוח שגם לקבוצה וגם לשחקנים עצמם חשוב שהפערים לא יהיו גדולים מדי.

 

 (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

 

אני מדמיין את הרגע הזה שבו שחקני הקבוצה עולים למטוס, מתמקמים בקושי רב במחלקת התיירים, מכניסים את תיקיהם בכוח רב מעל לראשיהם, ומנסים למצוא מקום לרגליהם העייפות לאחר משחק חוץ קשה. הם מחכים שעוד מעט הדיילת תבוא ותגיש להם שתייה, כאשר ערן כבר ממוקם במחלקת עסקים עם כוס יין ביד, הרבה מרחב לרגליים ומסך טלוויזיה מול העיניים. זה מזכיר לי זוג הורים נותנים יחס מפנק יותר לאחד הילדים, מה שגורם לתסכול ולקנאה.

 

אני שואל למה, למה שזהבי יקבל את ההטבה הזאת ויגרום לחברי קבוצתו לחוש כעס ומרמור? ולמה לקברניטי המועדון לעשות דבר כזה ולהציע לו בכלל את ההטבה הזאת? זהבי לא יעזוב או יישאר בגלל צ'ופר כזה או אחר. השכר האדיר שהוא מקבל מספיק על מנת להשאיר אותו בליגה המתפתחת הזאת.

 

אני מציע לערן, תהיה צנוע ובעיקר חכם ותגיד תודה, אך לא תודה. כמה נקודות זכות תקבל אם תוותר על ההצעה הזאת. אל תשים את עצמך מעל השחקנים האחרים, בסוף זה יפגע רק בך.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים