שתף קטע נבחר

"אוסאליבן מביך את כולם ואת עצמו"

שורה של ראיונות מוזרים שהעניק כוכב הסנוקר לאחרונה כמחאה על יחס התאחדות הסנוקר כלפיו, הרתיחה את נשיא ההתאחדות: "הגיע הזמן שיתבגר"

אליפות העולם בסנוקר תיפתח בשבת הקרובה, ולא בפעם הראשונה את הימים האחרונים עד לפתיחת המשחקים בשפילד מלוות כותרות סביב התנהלותו השנויה במחלוקת של הכוכב הגדול של הענף, רוני אוסאליבן. "רוקט רוני" נוקט בחודשיים האחרונים במחאה נגד מה שהגדיר כיחס לא הוגן מצד הנהלת הענף ומתנהג במכוון באופן מוזר בראיונות תקשורתיים.

 

במספר ראיונות, לדוגמא, הוא ענה בתשובות בנות מילה אחת. בראיון אחר במהלך טורניר הגראנד פרי הוא ענה בקול רובוטי והשיא היה במהלך אליפות וויילס, כששר לכתב של ה-BBC את של להקת אואזיס. אוסאליבן פתח במחאה בעקבות מכתב שקיבל מהתאחדות הסנוקר הנוזף בו על התנהגותו אחרי שביקר שופט במהלך טורניר המאסטרס וקילל צלם. 

 

מי שמאס לחלוטין בהתנהגות של אוסאליבן הוא נשיא התאחדות הסנוקר הבינלאומית, בארי הרן, שאמר בנושא: "ההערות של אוסאליבן הן לא עבירה על החוקים, אבל הן בהחלט עבירה על הרוח של החוקים. אני מקווה שההיגיון הבריא שלו יחזור. זה היה משעשע בהתחלה, אבל עכשיו זה מביך את כולם, כולל את אוסאליבן עצמו. לי אישית חשוב מאוד הקשר שבין השחקנים והתקשורת, הגיע הזמן שאוסאליבן יתבגר קצת".

 

אוסאליבן יופיע במסיבת עיתונאים לקראת האליפות ביום שישי הקרוב, ומעניין יהיה לראות האם יחדל מהתנהגותו ההזויה מול התקשורת או שמא יתעלם מבקשותיו של נשיא ההתאחדות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים