שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

השופטים פירקו את באיירן, לא רונאלדו

כולם מדברים כרגע על כמה רונאלדו גדול ועל ריאל מדריד שהביסה את באיירן 3:6 בסיכום שני המשחקים. האמת היא שבלי השופט, הספרדים לא היו עולים לחצי הגמר. המתנות לא הפסיקו להגיע

בכל העיתונים בעולם הכותרות ביום רביעי דיברו על כריסטיאנו רונאלדו וריאל מדריד, ונשאלת השאלה - למה? איך זה יכול להיות שקבוצה שעולה לחצי גמר ליגת האלופות אך ורק בזכות השופט מקבלת קרדיט? איך אף אחד לא מצהיר שמה שקרה זו שערורייה אחת גדולה שאי אפשר להתעלם ממנה.

 

הכל התחיל עם הפנדל של באיירן מינכן, שהיה ברור מאין כמותו. פנדל מוצדק, אבל איך יכול להיות שקאסמירו לא קיבל צהוב שני ואדום? דריכה על רגלו של שחקן ברחבה היא כרטיס צהוב ללא ויכוח. קאסמירו המשיך עם העבירות, והשופט לא התייחס. אני כבר לא יודע אם השופט סתם אוהד ריאל או שיש פה משהו מעבר. לא ברור לי איך קבוצה שמשלמת הון על שחקנים עדיין צריכה את עזרת השופט.

 

וידאל מורחק (צילום: Getty Images) (צילום: Getty Images)
וידאל מורחק(צילום: Getty Images)

 

קאסמירו לא קיבל אדום והמשיך עם משחק אגרסיבי מדי, כאילו הוא יודע שלא משנה מה יעשה, צהוב שני הוא לא יקבל. ופה זה לא נגמר. וידאל קיבל צהוב שני שהוא המצאה אחת גדולה. אסור לרדת לגליץ' לכדור? האדום בעצם הרס את המשחק. לבנדובסקי עוד קיבל כדור ששם אותו במצב של אחד מול אחד מול נאבאס, אבל מי אם לא הקוון החליט להרים דגל לנבדל ולהציל את ריאל מדריד בפעם המי יודע כמה.

 

ומי שחשב שטעויות השיפוט נגמרו כאן, טעה לחלוטין. ההארכה התחילה וקומדיית טעויות השיפוט רק המשיכה. רונאלדו כובש מעמדת נבדל ברורה, והקוון בוחר להתעלם, ורגע לאחר מכן גול נוסף של רונאלדו מעמדת נבדל מאושר וריאל עולה ל2:3 שמחסל את סיכויי באיירן. זה השחקן הטוב בעולם? כובש שלושער כששני שערים מעמדת נבדל ברורה? מזה אוהדי ריאל מדריד שמחים? מזה שהקבוצה שלהם לא מספיק טובה בשביל לעלות לחצי הגמר ללא עזרת השופט? יכול להיות שעל רונאלדו חוק הנבדל לא פועל? באיירן נסעה למדריד פשוט בשביל שיעשו ממנה צחוק. תפסיקו לדבר על כמה רונאלדו היה גדול, ותתחילו לדבר על מה שקרה באמת, שיפוט זוועה שנתן לריאל מדריד את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות במתנה.

 


פורסם לראשונה 20/04/2017 07:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
השופט ויקטור קסאי
צילום: רויטרס
מומלצים