שתף קטע נבחר

בשלישי: הפועל ראשון לציון תודח?

כדוריד, חצי גמר פלייאוף, משחק מספר 2: קבוצתו של מימון תפגוש בבית את מכבי ת"א (1:0), בידיעה שהפסד יגמור לה את העונה. היריבה העירונית, מכבי ראשל"צ, תרצה לסגור סיפור מול רמה"ש. השופטים קיבלו הוראה לא להבליג למאמנים על דיבורים מיותרים

יכול מאוד להיות שמחר (שלישי) בשעה 22:30 העונה של הפועל ראשון לציון בכדוריד תסתיים. האדומים נמצאים בפיגור 1:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף (הטוב משלושה) נגד האלופה ומחזיקת הגביע, מכבי תל אביב, ואין ספק שהם עם הגב אל הקיר. המשחק יחל בשעה 20:50 באולם בנחלת יהודה.

 

כזכור, במשחק הראשון ניצחה מכבי ת"א בזכות כמה דקות טובות בפתיחת המחצית השנייה שסידרו לה פער של ארבעה-חמישה שערים. בסופו של דבר זה הספיק לניצחון 25:29. נובאק בוסקוביץ' שהורחק בכרטיס אדום במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות, בלט עם שבעה שערים.

 

נובאק בוסקוביץ'  (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
נובאק בוסקוביץ' (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
 

 

ומילה על השופטים. ל-ynet ספורט נודע כי לאחרונה נערכה שיחה לשופטים הבכירים באיגוד ובה הם נתבקשו שלא להקל ראש בנוגע לוויכוחים עם מאמנים במשחקים ולא משנה עד כמה הם בכירים ומוכרים. במשחק בין מכבי ת"א להפועל ראשל"צ ניתן היה לראות כי הם לקחו את ההערה לתשומת ליבם כששלפו כרטיסים צהובים לדראגן ג'וקיץ' ועידן מימון אחרי דיבורים ומחאות מיותרות.

 

המשחק השני יפגיש את א.ס רמת השרון ומכבי ראשון לציון (19:30). החבורה של סער פרנקל ניצחה בקלות את המשחק הראשון - 23:29 בעוד מפגש בו היו לא מעט תלונות על השיפוט, בעיקר מצד המפסידה. ברמה"ש, שבנתה סגל במטרה להיאבק על תואר ובינתיים כשלה בגביע ועוד קודם לכן באירופה, לא רוצים לסיים את 2016/17 כבר מחר, ועוד במשחק מול הקהל הביתי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נובאק בוסקוביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים